کد خبر: 75604
A

توضیح پلیس کردستان درباره شایعه کشف ۵ جسد در سد سنندج

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کردستان، کشف ۵ جسد در سد "قشلاق سنندج" را تکذیب شد. مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کردستان طی اطلاعیه‌ای با اشاره به شایعات انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر کشف جسد ۵ جوان در سد "قشلاق سنندج" طی چند روز گذشته اعلام کرد: هیچ گونه گزارشی مبنی بر کشف جسد در این رابطه به پلیس گزارش نشده است و عوامل امدادی و خدمات رسان شهری نیز این شایعه را به کل تکذیب کردند.

توضیح پلیس کردستان درباره شایعه کشف ۵ جسد در سد سنندج

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کردستان، کشف ۵ جسد در سد "قشلاق سنندج" را تکذیب شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کردستان طی اطلاعیه‌ای با اشاره به شایعات انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر کشف جسد ۵ جوان در سد "قشلاق سنندج" طی چند روز گذشته اعلام کرد: هیچ گونه گزارشی مبنی بر کشف جسد در این رابطه به پلیس گزارش نشده است و عوامل امدادی و خدمات رسان شهری نیز این شایعه را به کل تکذیب کردند.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شد، به شایعات بی اساس در فضای مجازی که حربه دشمن در نا امن کردن کشور است، توجه نکرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر