کد خبر: 75915
A

پلیس: اعتراضات مردم باید از طریق قانونی رسیدگی شود

رئیس پلیس کشور گفت: اعتراضات مردم باید از طریق قانونی رسیدگی شود و مسئولان پاسخگوی آنها باشند.

پلیس: اعتراضات مردم باید از طریق قانونی رسیدگی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار کرد: امنیت یکی از عوامل موردنیاز تمام جوامع بشری است و اگر امنیت نباشد، اقتصاد، فرهنگ و کسب‌ و کار وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: مردم عوامل اصلی پایه‌های این امنیت هستند، این امنیت باثبات هر روز ارتقا پیدا کرده و دشمن به دنبال خدشه به امنیت کشور است، اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف بی‌نظیر است، با وجود تمام تحریمهای ظالمانه و توطئه‌ها، مردم بر پای ارزشهای خود ایستادند و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه تمام آزدگان دنیا، این مقاومت را از جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته‌اند، گفت: ما در ابعاد مختلف مورد هجمه قرار گرفتیم اما ملت ایران به پشتوانه ایمان و پیروی از ولایت پیروز شد، همین آشوبهای اخیر از کینه دشمن بود اما با هوشیاری مردم، کمتر از ۷۲ ساعت خنثی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کشوری در حال رشد و خاری در چشم دشمنان هستیم، دشمن هر توطئه‌ای را اعمال کرد اما این توطئه‌ها خنثی شد، در گام دوم انقلاب اسلامی قویترو هوشمندانه‌تر از چهل سال نخست انقلاب هستیم.

اشتری با بیان اینکه مردم بصیرت خود را به خوبی ایفا کردند، به یادآوری حضور مردم در دی ماه ۸۸ پرداخت و خاطرنشان کرد: اعتراضات مردم باید از طریق قانونی رسیدگی شود و مسئولان پاسخگوی آنها باشند.

رئیس پلیس کشور متذکر شد: مردم تمام توطئه‌ها را خنثی کردند، ما به این اقتدار افتخار می‌کنیم و نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم ایستادند و صف آشوبگران را از مردم جدا کردند، بسیاری از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر اظهار ندامت کرده و این توطئه را توطئه امریکا و اسرائیل می‌دانند.

وی با بیان اینکه امنیت مردم، خط قرمز است، عنوان کرد: باید ادامه‌دهندگان راه شهدا باشیم، عزم تمام ما باید برای حراست مرز و بوم باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به وظایف دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، بیان کرد: بنابر فرموده‌های مقام معظم رهبری، باید از نظر معنوی ارتقا پیدا کنیم، باید بعد معنوی سربازان ولایت قوی باشد، نظم و انضباط باید در دانشگاه امین و اقصی نقاط کشور که در خدمت هستیم مورد سرلوحه قرار گیرد.

اشتری با بیان اینکه باید آمادگی جسمانی خود را حفظ کنیم، گفت: ارتقای علمی یکی از خواسته‌های فرماندهی کل قوا است، محیط دانشگاه نیز باید محیطی علمی باشد، به سمتی می‌رویم که پلیس تراز انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به استفاده از اساتید مجرب در دانشگاه امین، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان از دانشگاه پلیس، باید متفاوت از دیگران باشند و این تفاوت را ببینیم، امروز کار نیروی انتظامی به دلیل گستردگی و تنوع نوع ماموریتها، کاری سخت است.

وی افزود: دشمن علیه مار کار می‌کند، شکل توطئه‌ها هر روز تغییر می‌کند و دشمنان نمی‌توانند شاهد موفقیتهای ما باشند.

این مقام انتظامی، شهدا را الگویی در راه مقاومت دانست و اظهار کرد: باید در حوزه‌های مختلف کارها را انجام دهیم، یکی از اهداف پیش‌بینی شده، محقق شدن پلیس هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۴ است البته برای محقق شدن این موضوع گامهای خوبی را برداشتیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر