کد خبر: 76019
A

پدر و پسر سارق و قاچاقی مواد مخدر در اتوبان تهران - کرج دستگیر شدند / از پرتاب موادمخدر به سمت پلیس هنگام فرار تا تشکیل باند خانوادگی سرقت

پدر و پسر جوان که از دزدان و قاچاقچیان سابقه دار هستند در یک تعقیب و گریز ۵۰ دقیقه‌ای با شلیک‌های دقیق پلیس در اتوبان تهران – کرج دستگیر شدند.

 پدر و پسر سارق و قاچاقی مواد مخدر در اتوبان تهران - کرج دستگیر شدند / از پرتاب موادمخدر به سمت پلیس هنگام فرار تا تشکیل باند خانوادگی سرقت

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمراد پیروندی رییس کلانتری ۱۸۱ ورداورد از دستگیری ۲ سارق منزل در یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت: شامگاه چهارشنبه ماموران گشت کلانتری ورداورد به خودروی سمند که پلاک خودرویش را پوشانده بود مشکوک شدند و دستور ایست برای راننده صادر کردند.

وی افزود: راننده سمند با مشاهده خودروی ماموران تصمیم به فرار گرفت و تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و مرد جوانی که در کنار راننده سمند بود در زمان فرار بسته‌های سفیدی را از داخل خودرو به بیرون پرت می‌کرد که پس از یک تعقیب و گریز ۵۰ دقیقه‌ای ماموران با استفاده از قانون بکارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی به خودرو کردند و در محور تهران – کرج خودروی سمند متوقف شد.

سرهنگ پیروندی ادامه داد: ماموران با دستگیری پدر و پسر جوان که از دزدان سابقه دار هستند پی بردند بسته‌های سفیدی که از خودرو به بیرون از خودرو پرت می‌شده بسته‌های مواد مخدر از نوع شیشه بوده است.

این مقام پلیس ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو یک کیف که ابزار و ادوات سرقت منزل در آن بود به دست آمد و ۲ مجسمه برنزی قدیمی و گرانقیمت نیز کشف شد.

رییس کلانتری ۱۸۱ ورداورد در پایان گفت: راننده خودرو که از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و همدست وی نیز در اختیار ماموران قرار دارد که تحقیقات تکمیلی برای شناسایی محل‌های سرقت این پدر و پسر در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر