کد خبر: 76097
A

ماجرای جعل سند "جمشید آرین" چه بود؟/ مخترعی که فقط صدا و سیما آن را قبول دارد!

درسال ۹۳ فردی به نام جمشید آرین مدعی می شود خودروی برقی اختراع کرده اما معصومه ابتکار معاون وقت رئیس جمهور در سازمان محیط زیست به خودروی وی مجوز نداده است. آرین از خود نامه ای ارائه داده و مدعی می شود؛ معصومه ابتکار آن را امضا کرده است. در حالی که بعدها مشخص می شود نامه جعلی بوده و آرین امضاء و نامه رئیس سابق سازمان محیط زیست را جعل کرده است به همین دلیل برای این مخترع صدا و سیمایی که اختراعش هم در دست نیست، به دلیل جعل سند حکم جلب سیار صادر می شود. اما هر سال ادعای جمشید آرین با بازنشر مجدد در برخی رسانه های خاص با اهداف تخریبی مطرح می شود.

ماجرای جعل سند  "جمشید آرین" چه بود؟/  مخترعی که فقط صدا و سیما آن را قبول دارد!
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ درسال ۹۳ فردی به نام جمشید آرین مدعی می شود خودروی برقی اختراع کرده اما معصومه ابتکار  معاون وقت رئیس جمهور در سازمان محیط زیست به خودروی وی مجوز نداده است.
 
آرین از خود نامه ای ارائه داده و مدعی می شود؛ معصومه ابتکار آن را امضا کرده است. در حالی که بعدها مشخص می شود نامه جعلی بوده و آرین امضاء و نامه رئیس سابق سازمان محیط زیست را جعل کرده است به همین دلیل برای این مخترع صدا و سیمایی که اختراعش هم در دست نیست، به دلیل جعل سند حکم جلب سیار صادر می شود.
 
اما  هر سال ادعای جمشید آرین  با بازنشر مجدد در برخی رسانه های خاص مطرح می شود. 

 

... و اما ماجرا چه بود؟

 در سال ۹۳ نامه‌ای منتسب به سازمان حفاظت محیط زیست به امضای ابتکار که تاریخ آن سال ۸۱ بود و محتوایش پاسخ منفی به تولید خودروی برقی، منتشر شد. ولی این نامه جعلی بود و در پی شکایت سازمان، جعلی بودن آن اثبات شد. 

این در حالی بود که سازمان حفاظت محیط زیست در موارد متعددی حمایت خود را از تولید خودرو و موتورسیکلت برقی اعلام کرده بود. اما جمشید آرین بخشی از پازل تخریب سیستماتیک معصومه ابتکار پس از مخالفتش با توزیع بنزین پتروشیمی بود و البته با توقف توزیع آن بنزین سرطان زا، شایعات کذب دیگری مانند اتهاماتی به همسرش انتشار یافت و تا حالا ادامه دارد، بدون اینکه هرگز اثبات شده باشد. 

 

57389855

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر