کد خبر: 76361
A

آیا ضاربان «هانی کُرده» فرار کردند؟

هانی کُرده از اراذل مشهور تهران چندی پیش در یک درگیری خیابانی با قمه مجروح شد. حالا فیلمی در ایسنتاگرام منتشر شده که دو جوان با سر و صورت بسته می گویند آنها بودند که هانی را ناکار کردند و از کشور گریخته‌اند.

آیا ضاربان «هانی کُرده» فرار کردند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ هنوز گرد و خاک دعوایی که باعث شد هانی کرده و دوستش چند روزی سرخط خبرها شوند، فروننشسته که فیلمی در اینترنت منتشر شده که در آن دو جوان می گویند آنها بودند که هانی کرده را سلاخی کردند و حالا از کشور گریخته اند.

هر چند قاطعانه نمی توان در انتساب این جنایت به افرادی که در فیلم لاف می زنند قضاوت کرد و می توان با درصدی از تردید گفت این هم بازی جدیدی از سوی ضاربان یا عشاق سینه چاک شهرت در فضای مجازی است، ولی اگر در صورتی که این دو نفر که در فیلم می گویند ما هانی کرده را به سزای عملش رساندیم، واقعا برای کاردآجین کردن هانی، دست به قمه برده باشند، این سئوال پیش می آید که پرونده چه می شود؟

از آنجایی که برهنه کردن سلاح سرد و سلاخی شهروندان در پیاده رو و ملاءعام جرمی سنگین است و جنبه عمومی جرم، -ولو با وجود رضایت چاقوخوردگان- دارای مجازات سنگین حبس و شلاق است، به نظر می رسد مقام قضایی همچنان دستور بازماندن پرونده را صادر خواهد کرد.

حتی اگر تعدادی از ۶ ضارب هانی کرده، گریخته باشند و با وجودی که به گفته پلیس، یک نفر از آنها بازداشت شده است، باید برای هر تعدادی که بازداشت می شوند، محاکمه صورت بگیرد و در صورت لزوم، رای به مجازات صادر و اجرا شود ولی برای کسانی که دسترسی به آنها مقدور نیست، تا زمان دسترسی به ضاربان، پرونده باز خواهد ماند./ خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر