کد خبر: 76686
A
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت:

مصدومان حادثه کرمان به بیمارستان منتقل شدند/ هنوز نمی توان آمار دقیقی از فوتی‌ها و مصدومان این حادثه اعلام کرد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فوت و مجروح شدن تعدادی از عزاداران را در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان تایید کرد و گفت: همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

مصدومان حادثه کرمان به بیمارستان منتقل شدند/ هنوز نمی توان آمار دقیقی از فوتی‌ها و مصدومان این حادثه اعلام کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ کیانوش جهانپور در همین رابطه افزود: خبر جان‌باختن تعدادی از هموطنان عزادار در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان صحت دارد و متاسفانه تعدادی از عزاداران در ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

وی گفت: ابعاد حادثه در حال بررسی است و هنوز نمی توان آمار دقیقی از فوتی‌ها و مصدومان این حادثه اعلام کرد. دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در کرمان حضور دارد و شخصا بر پیگیری درمان مصدومان نظارت دارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هیچ کدام از آمارهایی که در برخی رسانه ها درباره تعداد کشته ها و مصدومان این حادثه اعلام شده، مورد تایید نیست.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که براثر ازدحام جمعیت برای انتقال مصدومان با آمبولانس وجود داشت اکنون همه مصدومان به بیمارستان منتقل شده اند و درمان آنان در حال انجام است.

جهانپور گفت: ازدحام جمعیت در یکی دو نقطه از جاهایی که تراکم جمعیت وجود داشت باعث شد عده ای از مردم زیر دست و پا و  ازدحام بمانند و در این حادثه تعدادی از عزاداران دچار آسیب شدند که در بین آنان زن و مرد و سالمند و نوجوان وجود دارد.

منابع خبری در استان کرمان  ضمن تأیید خبر درگذشت شماری از هموطنان اعلام کردند که این افرادِ اغلب مسن، در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر