کد خبر: 76702
A

ماجرای تشکیل پرونده قضایی برای «مجری سابق صداوسیما» چه بود؟

سرهنگ کیومرث کشوری، جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با بیان این‌که افرادی بدون در نظر گرفتن «عزای عمومی» اقدام به برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان اهواز کردند گفت: «نیروی انتظامی با دستور قضایی این محل را تا اطلاع ثانوی پلمب کرد».

ماجرای تشکیل پرونده قضایی برای «مجری سابق صداوسیما» چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در پی برگزاری جشنی در سرسرای گیت بوستان اهواز در زمان اعلام عزای عمومی این سرسرا پلمب شد و برای دست‌اندرکاران برنامه از جمله سازمان آب و برق خوزستان و محمود شهریاری، مجری سابق صداوسیما که مجری این برنامه بود، پرونده قضائی تشکیل شد. 

سرهنگ کیومرث کشوری، جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با بیان این‌که افرادی بدون در نظر گرفتن «عزای عمومی» اقدام به برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان اهواز کردند گفت: «نیروی انتظامی با دستور قضایی این محل را تا اطلاع ثانوی پلمب کرد». به‌گفته او، مجوز برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان پیش از اعلام عزای عمومی صادر شده بود اما «تخلف شرکت مربوطه و سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه محرز است».

سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرده است که برگزارکننده مراسم جشن یکی از شرکت‌های خصوصی بوده که مدتی قبل این سالن را از پیمانکار طرف قرارداد این سازمان برای تاریخ ۱۵ دی ماه اجاره کرده و مجوز لازم را نیز از اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی کسب و ارائه نموده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر