کد خبر: 76718
A

رئیس پلیس اورژانس کشور: ۵۶ نفر در حادثه امروز کرمان جان باختند

رئیس سازمان اورژانس کشور از جان باختن ۵۶ نفر و مصدوم شدن ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد.

رئیس پلیس اورژانس کشور: ۵۶ نفر در حادثه امروز کرمان جان باختند

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پیرحسین کولیوند افزود: متاسفانه در مراسم تشییع امروز در کرمان تا این لحظه ۵۶ نفر به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند و ۲۱۳ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان از سوی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند.

وی توضیح داد: اغلب افراد جان باخته و مصدوم در این مراسم در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان بر اثر ازدحام جمعیت جان باخته یا دچار آسیب شده اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: وزیر بهداشت شخصاً در محل تشییع حضور دارد و موضوع امدادرسانی به مصدومان را مدیریت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون زنانو امور خانواده  در کرمان انجام شد.

منابع خبری در استان کرمان ضمن تأیید خبر درگذشت شماری از هموطنان اعلام کردند که این افرادِ اغلب مسن، در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر