کد خبر: 76723
A
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از زمان و نحوه اجرای جریمه ۹۰ هزار تومانی ورود به طرح ترافیک

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد نحوه و شرایط اعمال جریمه ۹۰ هزار تومانی جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و ثبت این کد جریمه از سوی پلیس گفت: قانون ترافیک به شورای هر شهر این اختیار را داده است که در شرایط اضطرار جریمه محدوده طرح ترافیک را به میزان جریمه محدوده ورود ممنوع (۹۰ هزار تومانی ) اعمال کند.


آخرین جزئیات از زمان و نحوه اجرای جریمه ۹۰ هزار تومانی ورود به طرح ترافیک

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد نحوه و شرایط اعمال جریمه ۹۰ هزار تومانی جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و ثبت این کد جریمه از سوی پلیس گفت: قانون ترافیک به شورای هر شهر این اختیار را داده است که در شرایط اضطرار جریمه محدوده طرح ترافیک را به میزان جریمه محدوده ورود ممنوع  (۹۰ هزار تومانی )  اعمال کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به جریمه ۹۰ هزار تومانی ورود ممنوع افزود: اگر قرار باشد جریمه ۹۰ هزار تومانی برای ورود به محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته شود این اقدام نیاز به مصوبه شورای ترافیک هر شهر دارد.

علیخانی با اشاره به حضور پلیس در شورای ترافیک بیان کرد: شورای ترافیک این اختیار را دارد که با پیشنهاد یکی از اعضای حاضر در شورای ترافیک مانند محیط زیست، شهرداری، پلیس و ... اعمال جریمه ۹۰ هزار تومانی را برای ورود به محدوده طرح ترافیک در شرایط اضطرار مصوب کند.

او تأکید کرد: هر راننده با ورود به محدوده طرح ترافیک باید عوارض ورود خود را پرداخت کند و در ادامه نیز به دلیل ورود غیر قانونی به محدوده مشمول جریمه ۹۰ هزار تومانی ورود ممنوع شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: در زمان آلودگی هوا در هفته‌های اخیر این پیشنهاد (افزایش جریمه ورود به محدود طرح ترافیک ۹۰ هزار تومان) مطرح نشد، اما به دلیل شرایط ممکن است پس از آن این پیشنهاد به تصویب رسیده باشد که به دلیل حضور نداشتن شورا در جلسه شورای ترافیک تهران از آن بی خبر هستم.

علیخانی با اشاره به سو تفاهم به وجود آمده بین پلیس و شهرداری افزود: اگر افزایش جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی پلیس ۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شود این عمل نیاز به مصوبه شورای ترافیک دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر