کد خبر: 76753
A

هنوز جسدی به پزشکی قانونی نرسیده است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور از آمادگی این سازمان برای تحویل گرفتن اجساد جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در جنوب تهران خبر داد.

هنوز جسدی به پزشکی قانونی نرسیده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حامد نائیجی دراین‌باره گفت: به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری در جنوب تهران مرکز تشخیص هویت پزشکی قانونی استان تهران در کهریزک به آماده‌باش درآمد تا اجساد جانباختگان این سانحه را دریافت کند، اما تاکنون طبق گزارش‌های دریافتی هیچ جسدی به مرکز تشخیص هویت کهریزک تحویل داده نشده است.

وی با بیان اینکه یک تیم از متخصصان تشخیص هویت پزشکی قانونی نیز در محل حضور دارند، گفت: این افراد بر روند جمع آوری اجساد و انتقال آنان به پزشکی قانونی نظارت خواهند داشت و از صبح امروز و دقایقی بعد از وقوع حادثه در محل حضور دارند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور با توجه به شدت حادثه و آسیب‌دیدگی شدید اجساد، فرآیند تشخیص هویت از طریق انجام آزمایش DNA و نمونه‌گیری ژنتیکی انجام خواهد شد.

نائیجی تاکید کرد که پزشکی قانونی در آماده‌باش کامل است و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به شناسایی هویت جانباختگان این سانحه خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر