کد خبر: 76815
A

رئیس سازمان هواپیمایی ایران: جعبه سیاه پرواز اوکراین را به خارج نمی‌‌فرستیم/ یکی از جعبه های سیاه منهدم شده است

در ادامه انتشار گزارش‌های تکمیلی از هواپیمای اوکراینی که صبح چهارشنبه، ۱۸ دی‌ماه، در اطراف تهران سقوط کرد، مدیر سازمان هواپیمایی ایران با اشاره به کشف جعبه سیاه این پرواز، تاکید کرد که اطلاعات پرواز تنها در ایران بررسی خواهد شد. پیشتر مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده بود که هر دو جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراینی پیدا شده است. حسن رضایی‌فر روز چهارشنبه به ایرنا گفت: «هر دو جعبه سیاه بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی اوکراین پیدا شده است، اما فقط یکی از جعبه‌های سیاه سالم است و جعبه دیگری چند قطعه شده است.»

رئیس سازمان هواپیمایی ایران: جعبه سیاه پرواز اوکراین را به خارج نمی‌‌فرستیم/ یکی از جعبه های سیاه منهدم شده است

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در ادامه انتشار گزارش‌های تکمیلی از هواپیمای اوکراینی که صبح چهارشنبه، ۱۸ دی‌ماه، در اطراف تهران سقوط کرد، مدیر سازمان هواپیمایی ایران با اشاره به کشف جعبه سیاه این پرواز، تاکید کرد که اطلاعات پرواز تنها در ایران بررسی خواهد شد.

پیشتر مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده بود که هر دو جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراینی پیدا شده است.

حسن رضایی‌فر روز چهارشنبه به  ایرنا گفت: «هر دو جعبه سیاه بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی اوکراین پیدا شده است، اما فقط یکی از جعبه‌های سیاه سالم است و جعبه دیگری چند قطعه شده است.»

یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام در نزدیکی تهران سقوط کرد و به گفته مقام‌های امدادی ایران تمامی مسافران و خدمه پروازی آن جان خود را از دست دادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر