کد خبر: 77291
A

ورود افراد مشکوک به خوابگاه شهدای دانشجو

دانشجویان خوابگاه شهدای دانشجوی دانشگاه تهران می‌گویند چند نفر مشکوک وارد این خوابگاه شده‌اند و دنبال وسایل یکی از دانشجویان که دو روز پیش دستگیر شده می‌گشتند. این افراد وقتی موبایل مدنظر خود را پیدا نکرده‌اند گزارشی نوشته‌اند و از دانشجویان خواسته‌اند که آن را امضا کنند. این دانشجویان احتمال می‌دهند این افراد ماموران امنیتی باشند.

ورود افراد مشکوک به خوابگاه شهدای دانشجو

به گزارش دیده بان ایران؛  یکی از دانشجویان این خوابگاه می‌گوید: «یکی از آنها گفت که دنبال گوشی یکی از دانشجویان آمده‌اند که دو شب پیش بازداشت شده بود. گفت یکی از اقوام اوست و گوشی را می‌خواهد. گشتند نبود، گفتند زنگ بزنید. یکی از دانشجوها پرسیده بود که مگر تو از اقوامش نیستی؟ چرا شماره‌اش را نداری؟ بازهم گشتند و گوشی را پیدا نکردند. یک گزارش نوشت مبنی بر اینکه گشته‌اند و گوشی را پیدا نکرده‌اند، گفت شما هم باید امضا کنید.

تا جایی که ما می‌دانیم پلیس و نیروی امنیتی حق ورود به دانشگاه را ندارند. برای مثال چند وقت پیش برای یک موضوعی برای دستگیری یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی که در خوابگاه ما مانده بود، پلیس با حکم قضایی آمده بود اما حراست اجازه‌ی ورود به آنها نداده بود، بلکه او را بیدار کرده بود و آورده بود دم در تا پلیس او را دستگیر کند. یعنی پلیس وارد خوابگاه نشده بود. به همین علت دانشجوها آن گزارش را امضا نکردند، وقتی بقیه‌ی دانشجوها آمدند، این افراد هم خارج شدند»./ انصاف نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر