کد خبر: 77319
A

واکنش معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به "بی احترامی به جایگاه زنان از تریبون صدا و سیما": افرادی که در رسانه ملی حضور می یابند باید شئونات را رعایت کند/ صدا و سیما تنوع دیدگاه‌ها را به رسمیت بشناسد

معصومه ابتکار در واکنش به سخنان توهین آمیز محمد صادق کوشکی : انتظار این است افرادی که در رسانه ملی حضور می یابند شئونات را رعایت کنند و نه تنها برای زنان احترام قائل شوند بلکه به تنوع دیدگاه ها نیز احترام بگذارند.

واکنش معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به  "بی احترامی به جایگاه زنان از تریبون صدا و سیما": افرادی که در رسانه ملی حضور می یابند باید شئونات را رعایت کند/ صدا و سیما تنوع دیدگاه‌ها را به رسمیت بشناسد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از سایت معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری( اینجا ) «معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در گفت‌وگویی در ارتباط با «بی‌احترامی به جایگاه زنان از تریبون صدا و سیما» گفت: به عنوان معاونت امور زنان در ریاست جمهوری، اظهار تاسف خود را در ارتباط با این اقدام صدا سیما اعلام کردیم. «ما أکرم النساء إلا کریم ولا أهانهن إلا لئیم» این گفته پیامبر است که افراد با کرامت، زنان را کریم می‌دانند و بزرگداشت، عزت و حفظ، شان زن توسط انسان های کریم است و در مقابل اهانت به زنان رفتار ادم های پست است؛ این گفته پیامبر است، چیزی نداریم که بر این گفته بیفزاییم.»

او ادامه داد: انتظار این است افرادی که در رسانه ملی حضور می یابند شئونات را رعایت کنند و نه تنها برای زنان احترام قائل شوند بلکه به تنوع دیدگاه ها نیز احترام بگذارند. علاقه مردم به سردار سلیمانی شهید بزرگوارمان بخاطر نگاه وسیع او بود زیرا او به حقوق همه شهروندان و آحاد جامعه، احترام می‌گذاشت و به همه محبت داشت. دیدمان به هموطنان خود باید مانند سردار سلیمانی باشد.

معاون رئیس جمهور گفت: صدا و سیما تنوع دیدگاه‌ها را به رسمیت بشناسد. انتخابات ضعیف با حداقل مشارکت مردم با دلسردی فعالین سیاسی، تهدید امینت ملی را به همراه دارد. امنیت ملی کشور در گرو حضور و مشارکت همه طیف  های سیاسی، فعالین، ایجاد امید و نشاط در جامعه و حضور همه افرادی است که برای آینده ایران نگرانند.

ابتکار مطرح کرد: تهدید امروز کشور تهدید آینده تک تک جوانان است. باید همه دستگاه‌های مسئول در انتخابات تلاش کنند تا فضای بانشاطی با حضور همه مردم، شاهد باشیم. این چیزی است که می‌تواند دل امام راحل، شهدای بزرگوار، رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی را شاد کند.

 

گفتنی است؛ محمد صادق کوشکی با اشاره به فراخوان یک هنرمند زن برای تجمع اخیر گفت: «۵۰ نیروی سپاه در مرز‌های شرق کشور هدف ترور قرار گرفته اند، خانمی که فراخوان می‌دهی، اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند، دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت می‌رسید. شاید هم خوشش می‌آمد شاید دوست داشتی!»

 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر