کد خبر: 77327
A

تحویل پیکر ۱۳۰ مسافر هواپیمای اوکراینی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل پیکر ۱۳۰ مسافر هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌هایشان خبر داد.

تحویل پیکر ۱۳۰ مسافر هواپیمای اوکراینی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دکتر مهدی فروزش با بیان اینکه تاکنون پیکر ۱۳۰ مسافر هواپیمای اوکراینی تحویل خانواده‌هایشان شده است، اظهار کرد: پیکر جان‌باختگان اوکراینی این حادثه نیز از روز پنجشنبه آماده تحویل به خانواده‌هایشان شده اما طرف اوکراینی اعلام کرد که انتقال پیکرها را امروز انجام می‌دهد لذا پیکر اتباع اوکراینی امشب تحویل مسئولان اوکراینی می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: همچنان پیکر ۹ نفر از جان‌باختگان این حادثه (پنج ایرانی و چهار تبعه خارجی) شناسایی نشده است که یا کسانی که مراجعه کرده‌اند از بستگان دور هستند و نمی‌توان از آنها برای شناسایی پیکرها آزمایش D.N.A گرفت یا به علت سکونت در خارج از کشور هنوز به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند.

وی متذکر شد: البته به محض حضور خانواده‌های این ۹ نفر در پزشکی قانونی، از آنها آزمایش D.N.A اخذ شده و حداکثر در مدت ۴۸ ساعت هویت پیکرهای شناسایی نشده مشخص می‌شود.

فروزش افزود: براساس لیستی ارائه شده توسط وزارت خارجه به سازمان پزشکی قانونی، ۱۰ نفر از افراد جان‌باخته در این سانحه هوایی، از اتباع افغانستانی بودند که پیکرهای تمام آنها شناسایی و تحویل خانواده‌هایش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: چهار تبعه سوئدی جان‌باخته در این سانحه نیز تشخیص هویت شده‌اند اما کسی برای تحویل آنها به پزشکی قانونی مراجعه نکرده است. همچنین سه تبعه کانادایی این سانحه نیز هنوز تعیین هویت نشده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر