کد خبر: 77359
A

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیون تومانی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری متهم با ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری به روش شرکت هرمی در این استان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰  میلیون تومانی در خراسان شمالی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی گزارشات رسیده مبنی بر کلاهبرداری به روش شرکت‌های هرمی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات فنی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد فردی با ایجاد ارتباط از طریق دوست و آشنا و تبلیغ در مورد نحوه سوددهی شرکتی با ایجاد چند جلسه توجیهی تعدادی از افراد را به این سمت‌وسو ترغیب کرده و قربانیان مبلغ موردنظر را به‌حساب این کلاهبردار واریز می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یادآور شد: باگذشت مدت‌زمان اندکی سایت معرفی شده بسته و متهم با دادن وعده‌های دروغین مبنی بر اینکه سایت در حال به‌روز شدن است زمان را برای خودش می‌خرید و درنهایت متواری می‌شود.

مظاهری ادامه داد: پس از انجام تحقیقات محل حضور متهم شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و نیز با تلاش شبانه‌روزی متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: درروند تکمیل این پرونده تاکنون ۱۸ شاکی نیز شناسایی‌شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام‌شده به ۳ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد، یادآور شد: این فرد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و درنهایت راهی زندان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر