کد خبر: 78088
A

۱۵ نفر از کولبران گرفتار در کولاک برف نجات پیدا کردند

فرماندار ویژه سقز از پیدا شدن ۱۵ نفر از کولبران گرفتار در کولاک شدید ارتفاعات روستای میشیاو در بخش سرشیو خبر داد و گفت: همه این افراد سالم هستند و توسط نیروهای امدادی هلال احمر و مردمی به مکان امن (روستای مام سفیدین) منتقل شدند. کامیل کریمیان عصر شنبه گفت: براساس بررسی های انجام شده تعداد این افراد ۱۷ نفر بوده که ۱۵ نفرشان پیدا شدند ۲ نفر دیگر نیز شناسایی شده و عملیات امداد و نجات و انتقال آنها در حال انجام است

۱۵ نفر از کولبران گرفتار در کولاک برف نجات پیدا کردند

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرماندار ویژه سقز از پیدا شدن ۱۵ نفر از کولبران گرفتار در کولاک شدید ارتفاعات روستای میشیاو در بخش سرشیو خبر داد و گفت: همه این افراد سالم هستند و توسط نیروهای امدادی هلال احمر و مردمی به مکان امن (روستای مام سفیدین) منتقل شدند.

کامیل کریمیان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس بررسی های انجام شده تعداد این افراد ۱۷ نفر بوده که ۱۵ نفرشان پیدا شدند ۲ نفر دیگر نیز شناسایی شده و عملیات امداد و نجات و انتقال آنها در حال انجام است.   

فرماندار ویژه سقز افزود: با کمک عوامل امدادی و مردم محلی ۱۵ نفر از کولبران به روستای مام سفیدین انتقال داده شده و اکنون در حال انتقال آنها از این روستا به شهر هستیم ضمن اینکه حال همه کولبران خوب و همگی سالم هستند و جای هیچ نگرانی نیست.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر