کد خبر: 79015
A

ماجرای فیلم بیمارستان فرمانیه چه بود؟/ سخنگوی اورژانس: انتقال نزدیک به 10نفر مشکوک به کرونا ویروس در تهران

خالدی گفت: تعداد انتقال افراد مشکوک به کروناویروس از نقاط مختلف تهران به بیمارستان های مرجع کمتر از 10 مورد بوده است.

ماجرای فیلم بیمارستان فرمانیه چه بود؟/ سخنگوی اورژانس: انتقال نزدیک به 10نفر مشکوک به کرونا ویروس در تهران

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نیروهای اورژانس با لباس مخصوص انتقال افراد مشکوک به  کرونا ویروس، روبروی بیمارستان فرمانیه مشغول انتقال یک بیمار هستند. پس از  انتشار این فیلم ، سخنگوی اورژانس اعلام کرد که یک بیمار مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان شهدا انتقال داده است. 

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس درباره این فیلم چنین توضیح داد: فیلم مربوط به انتقال یک بیمار مشکوک به کرونا ویروس  از بیمارستان فرمانیه به شهدای یافت آباد است.

او افزود: ابتلا به کرونا ویروس فقط با آزمایش مشخص می شود و افرادی مشکوک ابتلا به این ویروس افرادی هستند که با بیماران کرونا ویروس یا مسافران چین در ارتباط بوده اند. تمام حوزه درمان دستورالعمل های خاص را می دانند که در مواجهه با افراد مشکوک به کرونا ویروس چه کنند. حتی پروتکل روند ارسال نمونه های آزمایشگاهی نیز به بیمارستان ها ابلاغ شده است. در چند هفته اخیر موارد پیشگیری به مردم آموزش داده شده است، با این وجود آموزش ها به صورت مستمر باید انجام شود.

خالدی در پاسخ به این سوال که به طور کل ،چند نفر از طریق اورژانس تهران به عنوان مشکوک به ویروس کرونا در این مدت منتقل شده اند گفت: تعداد انتقال افراد مشکوک به کرونا از نقاط مختلف تهران به  بیمارستان های مرجع کمتر از 10 مورد بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر