کد خبر: 79353
A

حرم رضوی تعطیل می‌شود؟

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آن‌ها هستیم.

حرم رضوی تعطیل می‌شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ تولیت آستان قدس رضوی در خصوص احتمال تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، امروز، در حاشیه مراسم رونمایی از دانش فنی و تولید فیلم‌های چندلایه فرآورده‌های تزریقی و ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل که در شرکت داروسازی ثامن برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان مسائل پیش آمده در خصوص کرونا به دوستان خود در بخش حوزه سلامت، شرکت داروسازی ثامن و حوزه‌هایی که فعال هستیم اعلام کردیم فعالیت خود را افزایش دهند.

وی افزود: ما اعلام کردیم اگر امکانات دارند شبانه‌روز و سه شیفت کار کرده، مایع ضدعفونی‌کننده که مورد نیاز مردم است را تولید کنند و آن‌ها را به صورت رایگان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز عمومی قرار دهند تا عده‌ای سوءاستفاده‌گر نتوانند از این مشکل برای مسائل مادی و حیوانی خود استفاده کنند. ما در این حوزه از همه امکانات خود استفاده می‌کنیم.

مروی در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: دو شب پیش با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردم و به رییس دانشگاه علوم‌پزشکی هم نامه نوشتم، ما در این حوزه‌ها نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آنها هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر