کد خبر: 79620
A
عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد:

تبدیل خانه آیت‌الله طالقانی به موزه شورای شهر

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تبدیل نشدن کتابخانه آیت‌الله طالقانی به خانه موزه انتقاد کرد و گفت: می‌توان خانه آیت‌الله طالقانی را به موزه شورای شهر تبدیل کرد.

تبدیل خانه آیت‌الله طالقانی به موزه شورای شهر

به گزارش دیده بان ایران، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورا با بیان این‌که چندی پیش سالروز برگزاری اولین دوره انتخابات شوراهای شهر بود، گفت: به همین دلیل خوب است به بهانه تشکیل نهاد شوراها یادی از معمار نهاد شوراها در جمهوری اسلامی یعنی آیت‌الله طالقانی داشته باشیم.

 

وی با بیان این‌که خانواده آیت‌الله طالقانی خانه پدری‌شان را به شهرداری برای ایجاد خانه موزه هبه کردند، اظهار کرد: اما متاسفانه هنوز از این خانه به عنوان یک کتابخانه استفاده می‌شود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که خانواده آیت‌الله طالقانی بابت عدم تبدیل کتابخانه به خانه موزه طالقانی به شهرداری تهران گله کردند، گفت: اعضای آیت‌الله طالقانی این خانه را برای ایجاد خانه موزه به شهرداری تهران دادند، اما هنوز این خانه به موزه تبدیل نشده است.

 

نظری با بیان این‌که در آستانه ولادت آیت‌الله طالقانی قرار داریم و امید است شهرداری تا آن زمان زمینه‌ی لازم را برای ایجاد این کتابخانه به خانه موزه انجام دهد، اظهار کرد: این خانه را می‌توانیم به موزه شورای شهر تبدیل کنیم، چرا که آیت‌الله طالقانی بنیان‌گذار تشکیل نهاد شوراها در کشور بوده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر