کد خبر: 79665
A

نسخه جدید آیت الله تبریزبان برای مقابله با کرونا/ نقره 650 نوع میکروب را از بین می برد، به نقره های ضریح دست بکشید تا میکروبهای دستهای شما نابود شود

شیخ عباس تبریزیان از مدعیان طب اسلامی که با آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون حاشیه‌ساز شده بود به تازگی در اظهارنظری قابل تامل گفته است: جنس ضریح حرم امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (س) از نقره است و نقره قوی‌ترین میکروب‌کش با هزار سال سابقه است.

نسخه جدید آیت الله تبریزبان برای مقابله با کرونا/ نقره 650 نوع میکروب را از بین می برد، به نقره های ضریح دست  بکشید تا میکروبهای دستهای شما نابود شود

به گزارش دیده بان ایران؛ شیخ عباس تبریزیان از مدعیان طب اسلامی که با آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون حاشیه‌ساز شده بود به تازگی در اظهارنظری قابل تامل گفته است: جنس ضریح حرم امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (س) از نقره است و نقره قوی‌ترین میکروب‌کش با هزار سال سابقه است.

 

کانال تلگرامی عباس تبریزیان در این رابطه نوشت:

* علاوه بر مسائل معنوی زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ، خوب است این مورد را هم به مسئولان وزارت بهداشت تذکر بدهیم که نقره یک میکروب کش و ضد عفونی کننده قوی است.

* نقره ها در واقع به دلیل خاصیتی که دارند شاید صدها بار بیشتر از دیگر ضدعفونی کننده ها موثر باشند.

* نقره 650 نوع میکروب را از بین می برد و لذا داشتن انگشتری نقره در دست تا حدود زیادی می تواند محافظ و مراقب سلامتی شما باشد.

* دکتر هاری مارکوف نیز پس از تحقیقات بسیار اعلام کرد که قدرت بالای ضدعفونی کننده نقره بسیار بیشتر از سایر داروهای ضد عفونی است.

*دکتر چارلز فوکس از نقره دارویی به نام سولفادیازین نقره تهیه کرد

* این دارو در معالجه سرماخوردگی و جوش های پوستی و سوختگی های جلدی استفاده می شود.

 * جالب است شرکت های هواپیمایی انگلستان ، سوئیس ، آلمان،فرانسه،کانادا ،ایتالیا و ژاپن و برخی دیگر از خطوط هوایی از داروی نامبرده برای ضد عفونی و میکروب کشی در هواپیما استفاده می کنند.

* در کشور سوئیس برای ضد عفونی آب شرب شهری از نقره استفاده میشود.

* همچنین نقره برای رفع رطوبت ها ،عفونت ، بلغم و وسواس مفید است.

* استفاده از نقره در ضدعفونی کردن بیش از هزار سال سابقه دارد.

* پس بهتر نیست دست به نقره های ضریح بکشیم تا هم متبرک شویم و هم میکروبهای دستهایمان را نابود کنیم./ برترین ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر