کد خبر: 79922
A

کشف ۸ میلیون عدد دستکش لاتکس احتکار شده در ناصرخسرو توسط سپاه محمد رسول الله

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از شناسایی یک انبار بزرگ نگهداری اقلام پزشکی و بهداشتی در منطقه ناصرخسرو تهران و کشف ۸ میلیون عدد دستکش لاتکس احتکار شده خبر داد.

کشف ۸ میلیون عدد دستکش لاتکس احتکار شده در ناصرخسرو توسط سپاه محمد رسول الله

به گزارش دیده بان ایران؛ کوروش فتاحی معاون تبلیغات و اطلاع رسانی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه تهران بزرگ یک انبار اقلام دارویی، پزشکی و بهداشتی در منطقه ناصر خسرو تهران زیر ذره‌بین اطلاعاتی قرار گرفته و شناسایی و کشف شد. 

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از عملیات توزیع اقلام این منطقه توسط این انبار انجام می‌شد، گفت: پیرو این موضوع انبارهای فرعی آن نیز شناسایی و کشف شد.

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بیان کرد: با حضور و دستور مقام قضایی و بازپرس دادگاه رسیدگی به جرائم اقتصادی دستورات لازم صادر شد و فرد اصلی این پرونده نیز دستگیر شد.

فتاحی تصریح کرد: فرد مذکور که بزرگترین شبکه پخش تجهیزات پزشکی در ناصرخسرو را اداره می‌کرد، هفته گذشته دستگیر شده و با قرار وثیقه آزاد شده بود و امروز پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت در اختیار سازمان اطلاعات سپاه تهران بزرگ قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر