کد خبر: 79955
A

درگذشت یک طلبه امدادگر به خاطر «کرونا»/ وضعیت نامناسب در بیمارستان علی بن ابی طالب قم

ساعاتی قبل خبر درگذشت احمد خسروی طلبه جوانی که در سال‌های اخیر یک فعال شبکه های اجتماعی برای جمع آوری کمک به محرومان بود اعلام شد.

درگذشت یک طلبه امدادگر به خاطر «کرونا»/ وضعیت نامناسب در بیمارستان علی بن ابی طالب قم

به گزارش دیده بان ایران؛ ساعاتی قبل خبر درگذشت احمد خسروی طلبه جوانی که در سال‌های اخیر یک فعال شبکه های اجتماعی برای جمع آوری کمک به محرومان بود اعلام شد.

احمد خسروی طلبه جوان ساکن قم که در ماه های گذشته نقشی فعال در بسیج کمک های مردمی برای نیازمندان و خسارت دیدگان سیل سیستان و بلوچستان داشت و تا ابتدای اسفند ماه هم آخرین مرحله از این کمک های مردمی را به دست نیازمندان رسانده بود ، صبح پنجشنبه درگذشت.

این روحانی جوان که در توئیتر و اینستاگرام نقشی پررنگ در بسیج افکار عمومی برای کمک به مناطق کمتر برخوردار و آسیب دیده چون کردستان و سیستان داشت، از ده روز پیش به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستانی در قم بستری شد. او پس از بهبود نسبی و انتقال به بخش، دو شب قبل بار دیگر به بخش مراقبت‌های پزشکی منتقل شد و بامداد امروز خبر فوتش رسانه ای شد.

واکنش زائری به درگذشت طلبه امدادگر جوان

پس از انتشار این خبر حجت‌الاسلام محمدرضا زائری درباره آشنایی‌اش با این طلبه امدادگر نوشت: «شیخ احمد خسروی را ده سال قبل در راهپیمایی اربعین کربلا شناختم، آشنایی مان از نجف شروع شد، زیر سایه امیرالمؤمنین، و با هم به بین الحرمین رسیدیم. شیخ با صفای مهربان و مؤدب و متین و مجاهد که دنبال بهانه بود برای خدمت و کمک و همراهی و همدلی.

واکنش زائری به درگذشت طلبه امدادگر جوان

این عکس از آخرین باری است که در روضه مختصرمان دیدمش و خواهش کردم منبر برود و بعد فقط خبر سفرهایش را داشتم برای یاری زلزله زده ها و سیل زده ها و بلوچستان و ... تا بستری شدنش در بیمارستان و پیامک رفقا و تضرع به درگاه خدا برای شفایش و کامنت "یا سیدالشهدا أدرک زوارک" و همین الآن که ایموجی گریه حسین را دیدم! باورم نمی شود!»

گفتنی است روز گذشته کاربری در توئیتی به وضعیت نامناسب رسیدگی به حجت الاسلام احمد خسروی، مسئول روابط عمومی مدارس اسلامی صداری کشور و از طلاب جهادی و انقلابی که درگیر بیماری کروناست واکنش نشان داد و در توئیتی نوشته بود: شیخ احمد خسروی متأسفانه دوباره در آی سی یو بستری شده. وضعیت رسیدگی در بیمارستان علی بن ابی طالب قم اصلا خوب نیست. ۵ روز پیش بستری شدند، هنوز با لباس خانگی که رفتند، در بیمارستان هستند.

ریه ها کاملا عفونت کرده و رسیدگی بسیار ضعیف است. اجازه همراه هم داده نمی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر