کد خبر: 80122
A

فرماندار چرام استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: قرنطینه ۸۰ نفر در چرام بخاطر کرونا / اعزام بیمار مشکوک کرونایی به یاسوج

فرماندار چرام استان کهگیلویه و بویراحمد از قرنطینه ۸۰ نفر در این شهرستان بخاطر ویروس کرونا خبرداد و البته تاکید کرد که قرنطینه این افراد به درخواست خودشان بوده است.

فرماندار چرام استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: قرنطینه ۸۰ نفر در چرام بخاطر کرونا / اعزام بیمار مشکوک کرونایی به یاسوج

به گزارش سایت دیده بان ایران " هادی فتاحی اصل " در برنامه تلویزیونی شبکه محلی با عنوان مقابله با کرونا گفت: متاسفانه افرادی که تعداد آنها هم کم نیستند از شهرستان های آلوده به شهرستان چرام آمده که اکنون ۸۰ نفر از آنان در قرنطینه هستند.

۲۰۲۰۰۳۰۸_۲۱۴۱۲۲

وی با بیان اینکه قرنطینه این افراد به درخواست خودشان بوده است، اظهار داشت: با این افراد اکنون در ارتباط بوده و شرایط خوبی دارند و البته دوره درمانی ۱۴ روزه آنها طی می شود.

فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک بیمار مشکوک کرونایی به یاسوج مرکز استان هم خبرداد و خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم در رعایت نکات درمانی و بهداشتی با دستگاه‌های مرتبط همکاری های لازم را داشته باشند.

فتاحی اصل گفت: از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کرده و وارد مناطق عشایری شهرستان نشوید.

وی با بیان اینکه اکنون در شهرستان چرام با کمبود ماسک مواجه هستند، ادامه داد: ژل بهداشتی برای ما در این چند روز ارسال اما نیاز به ماسک و دستکش در سطح شهرستان است.

فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شهرستان شرایط پاکی در ارتباط با ویروس کرونا دارد اما از مردم می خواهیم بطور مرتب با ما همکاری و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر