کد خبر: 80185
A

اوج بیماری کرونا ۲۰ فروردین است / تا اواخر خرداد ایران درگیر کرونا خواهد بود

علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی به نقل از وزیر بهداشت گفته است که روند صعودی ابتلا به کرونا حداقل تا ۲۰ فروردین ۹۹ ادامه دارد. علی عسکری روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند در گفت‌وگو با شبکه اول تلویزیون، با اشاره به جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران گفته است، سعید نمکی، وزیر بهداشت، در این نشست گفت که «اگر همه چیز خوب پیش برود، ۲۰ فروردین به قله می‌رسیم». طبق این اظهارات وزیر بهداشت ایران شیوع ویروس کرونا در کشور تا یک ماه آینده به اوج خود می‌رسد. به گفته آقای عسگری، وزیر بهداشت ایران همچنین توضیح داده است که پس از این تاریخ روند نزولی شروع می‌شود و تا دو ماه پس از آن یعنی اواخر خردادماه سال آینده، ایران درگیر کرونا خواهد بود.

اوج بیماری کرونا  ۲۰ فروردین است / تا اواخر خرداد ایران درگیر کرونا خواهد بود
سایت دیده بان ایران - سعید نقدی: علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی به نقل از وزیر بهداشت گفته است که روند صعودی ابتلا به کرونا حداقل تا ۲۰ فروردین ۹۹ ادامه دارد.

 

علی عسکری روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند در گفت‌وگو با شبکه اول تلویزیون، با اشاره به جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران گفته است، سعید نمکی، وزیر بهداشت، در این نشست گفت که «اگر همه چیز خوب پیش برود، ۲۰ فروردین به قله می‌رسیم».

 

طبق این اظهارات وزیر بهداشت ایران شیوع ویروس کرونا در کشور تا یک ماه آینده به اوج خود می‌رسد.
به گفته آقای عسگری، وزیر بهداشت ایران همچنین توضیح داده است که پس از این تاریخ روند نزولی شروع می‌شود و تا دو ماه پس از آن یعنی اواخر خردادماه سال آینده، ایران درگیر کرونا خواهد بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر