کد خبر: 80347
A

حرم امام رضا در مشهد 'برای سه روز بسته شد'

آستان قدس رضوی در این حرم اطلاعیه‌هایی نصب کرده و در آن گفته است از امروز شنبه ۲۴ اسفند تا دوشنبه ۲۶ اسفند این مکان زیارتی به طور موقت برای آنچه شستشو و تنظیف خوانده شده بسته خواهد بود. در این اطلاعیه گفته شده در این سه روز "امکان تشرف و زیارت ضریح" وجود نخواهد داشت. آستان قدس رضوی همچنین از مردم خواسته از سفر به مشهد و زیارت حضوری خودداری کنند

حرم امام رضا در مشهد 'برای سه روز بسته شد'

به گزارش سایت دیده بان ایران آستان قدس رضوی در این حرم اطلاعیه‌هایی نصب کرده و در آن گفته است از امروز شنبه ۲۴ اسفند تا دوشنبه ۲۶ اسفند این مکان زیارتی به طور موقت برای آنچه شستشو و تنظیف خوانده شده بسته خواهد بود.

در این اطلاعیه گفته شده در این سه روز "امکان تشرف و زیارت ضریح" وجود نخواهد داشت.

آستان قدس رضوی همچنین از مردم خواسته از سفر به مشهد و زیارت حضوری خودداری کنند.

 

حرم امام رضا - امام هشتم شیعیان - از مهمترین اماکن زیارتی در ایران است و هرساله هزاران زائر از ایران و دیگر کشورهای جهان برای بازدید به مشهد، مرکز استان خراسان رضوی، سفر می‌کنند.

با شیوع ویروس کرونا در ایران و افزایش مبتلایان و جان‌باختگان، برخی خواهان تعطیلی مراکز دینی برای مقابله با شیوع ویروس شده‌اند. شماری از روحانیون و مراجع تقلید خواهان همکاری با دستگاه‌های بهداشتی برای مقابله با این ویروس شده‌اند اما برخی از شخصیت‌های مذهبی از تعطیلی مراکز دینی انتقاد کرده و با آن مخالفت کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر