کد خبر: 80732
A

پیشنهاد های عضو شورای شهر تهران برای مقابله با کرونا به شهردار

از آنجا که بنابر اعلام مراجع رسمی، یکی از عوامل اصلی شیوع بیشتر اپیدمی کرونا در کشورهایی نظیر ایتالیا و اسپانیا، ادامه فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی و ادارات پس از ورود اپیدمی بوده است که موجب افزایش سرعت انتقال ویروس بین شهروندان می گردد. لذا براساس مشورت با اعضای محترم شورای شهر تهران مناسب است که نسبت به اجرای تدابیر ایمنی ذیل جهت کاهش انتقال بیماری کرونا اقدامات لازم را مبذول فرمایید: ١- سیستم حمل و نقل عمومی، شامل مترو، اتوبوس و مینی بوسرانی تا ١٦ فروردین تعطیل گردد. ٢- فضاهای فرهنگی و ورزشی شهری تا اتمام موج شیوع بیماری تعطیل شوند. ٣- مجموعه فعالیتهای غیر ضروری مدیریت شهری، تا ١٦ فروردین تعطیل و پس از آن، پرسنل بصورت زوج و فرد و دورکار به خدمت به شهروندان بپردازند. ٤- در مورد تعطیلی اماکن تفریحی و تجاری غیرضروری که متاسفانه با وجود اعلام مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچنان بعضا دایر هستند، ار طریق مناطق و نواحی شهرداری اقدام عاجل صورت گیرد.

پیشنهاد های عضو شورای شهر تهران برای مقابله با کرونا به شهردار
به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ زهرا نژاد بهرام ؛ عضو شورای شهر تهران در یادداشتی  اینستا گرامی راه حل های خود برای کنترل همه گیری کرونا را به شهردار تهران ارائه کرد: 
 
جناب آقای دکتر حناچی
شهردار محترم تهران
با سلام
ضمن تبریک سال نو و عید مبعث و با قدردانی از زحمات  جنابعالی و مجموعه همکاران مدیریت شهری در ستاد بحران و ارائه خدمات سلامت و بهداشتی در فضاهای شهری در این ایام، به استحضار می رساند:
از آنجا که بنابر اعلام مراجع رسمی، یکی از عوامل اصلی شیوع بیشتر اپیدمی کرونا در کشورهایی نظیر ایتالیا و اسپانیا، ادامه فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی و ادارات پس از ورود اپیدمی بوده است که موجب افزایش سرعت انتقال ویروس بین شهروندان می گردد.
لذا براساس مشورت با اعضای محترم شورای شهر تهران مناسب است که نسبت به اجرای تدابیر ایمنی ذیل جهت کاهش انتقال بیماری کرونا اقدامات لازم را مبذول فرمایید:
١- سیستم حمل و نقل عمومی، شامل مترو، اتوبوس و مینی بوسرانی تا ١٦ فروردین تعطیل گردد.
٢- فضاهای فرهنگی و ورزشی شهری تا اتمام موج شیوع بیماری تعطیل شوند.
٣- مجموعه فعالیتهای غیر ضروری مدیریت شهری، تا ١٦ فروردین تعطیل و پس از آن، پرسنل بصورت زوج و فرد و دورکار به خدمت به شهروندان بپردازند.
٤- در مورد تعطیلی اماکن تفریحی و تجاری غیرضروری که متاسفانه با وجود اعلام مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچنان بعضا دایر هستند، ار طریق مناطق و نواحی شهرداری اقدام عاجل صورت گیرد.
ضمنا هرگونه پیشنهاد و اقدام دیگری که به نظر برسد و نیاز به مصوبه شورای شهر داشته باشد، شورا آمادگی بررسی و تصویب آن را دارد.
امید می رود با همت و تلاش همه مسئولان، همکاری و همراهی شهروندان و لطف الهی این اپیدمی در کشور به سرعت کنترل و مهار گردد.
محسن هاشمی رفسنجانی
رییس شورای شهر تهران 
٤ فروردین ١٣٩٩

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر