کد خبر: 81389
A
حبیب‌زاده در نامه‌ای به حناچی:

عملکرد پیمانکاران شهرداری در جهت حفظ سلامتی و اقلام مورد نیاز کارکنان به طور مستمر نظارت شود/ اختصاص منابع مالی لازم برای پاداش به تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران خواستار نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد در جهت حفظ سلامتی و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان آنان شد.

عملکرد پیمانکاران شهرداری در جهت حفظ سلامتی و اقلام مورد نیاز کارکنان به طور مستمر نظارت شود/ اختصاص منابع مالی لازم برای پاداش به تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران خواستار نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد در جهت حفظ سلامتی و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان آنان شد.

 

افشین حبیب‌زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتشار این نامه در صفحه اینستاگرام خود نوشت : 
 
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شهرداری تهران در بخش‌های مختلف که از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشتند، می‌‌بایست ضمن توجه به حفظ سلامتی و تامین اقلام مورد نیاز کارکنان شهرداری، در خصوص نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری نیز اقدامات لازم صورت پذیرفته و عملکرد آنها در این خصوص به طور مرتب مورد پایش و نظارت قرار گیرد.
 
در این راستا در نامه‌ای به شهردار تهران خواستار تامین لوازم حفاظت فردی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نیروهای پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری، پایش و غربالگری مستمر کارگران و کارمندان و تخصیص منابع مالی لازم جهت اهدا پاداش و تشکر از تلاشگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا شدم. 
 
متن نامه این شرح است:
جناب آقای حناچی
شهردار محترم تهران
با سلام و احترام؛
ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و تندرستی برای جنابعالی و کلیه کارکنان خدوم شهرداری تهران، همانگونه که مستحضرید تاکنون کشورهای بسیاری با اپیدمی کرونا مواجه شده‌اند که این موضوع بر روی سلامت روانی و جسمانی کارگران خدمات عمومی و نیروهای بخشهای درمانی تاثیر زیادی گذاشته است.
کشورهای مختلف متناسب با نوع ساختار اجتماعی و دولتی در جهت کاهش آسیب های ناشی از این اتفاق در تلاش هستند و در کشور ما نیز اقدامات مختلف متناسب با ارتباط حوزه های خدمات رسان توسط دولت و سایر نهادهای ملی صورت گرفته است.در این راستا اقداماتی موثر از سوی شهرداری تهران صورت گرفته است که قابل تقدیر و تشکر می باشد. اما آنچه مسلم است بیشتر این اقدامات پیشگیرانه در مورد کارگران و کارمندان درون سازمانی صورت گرفته است که با توجه به نقش نظارتی شهرداری تهران در وظایف برون سپاری شده می بایست نظارت و پایش مستمر بر عملکرد پیمانکاران درخصوص اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ سلامت کارگران وکارمندان و تامین اقلام و لوازم بهداشتی مورد نیاز آنان انجام پذیرد.
باعنایت به مطالب فوق الذکر خواهشمند است نسبت به: 
۱-تامین لوازم حفاظت فردی مورد نیاز حوزه خدمات شهری(کارکنان سازمان آتش نشانی اعم از کارکنان حوزه عملیاتی و ستادی و سازمان مدیریت پسماند)، حمل و نقل و ترافیک(رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی،تاکسیرانان و شرکت مترو) وحوزه سلامت(کارکنان شرکت شهر سالم) و نیز پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری تهران در حوزه های مذکور؛
۲-پایش وغربالگری مستمر کارگران و کارمندان  شاغل در حوزه های مختلف ذکر شده در بند۱؛

۳-تخصیص منابع مالی لازم جهت اهداء پاداش و تشکر از تلاشگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا دستورات لازم را مبذول فرمایید 

photo_2020-04-06_12-28-29

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر