کد خبر: 81446
A

حسن رسولی: شهرداری تهران از حیث مالی نفس های آخر را می کشد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: صدای غیرواحدی از ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا به گوش می رسد و مردم احساس بی پناهی می کنند.

حسن رسولی: شهرداری تهران از حیث مالی نفس های آخر را می کشد

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدحسن رسولی در جریان دویست و هفتمین جلسه  شورای شهر تهران بعد از ارائه گزارش رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در استان تهران، گفت: آقای زالی، برخلاف آنچه فرمودید که انسجام و هماهنگی در ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا قابل لمس است به نظر می رسد خود ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران است و این موضوع یکی از نقاط ضعف جدی اداره کشور در شرایط فعلی است.

وی ادامه داد: دلیل بحران هم این است که یکی می‌گوید؛ از شنبه کار تمام است و به شرایط عادی باز می گردیم و دیگری هم می‌گوید از پس فردا خلوت سازی می‌کنیم. مردم اثرات هیچ کدام از این دو تصمیم را ندیدند. صدای غیرواحدی از مدیریت بحران به گوش می رسد و مردم احساس بی پناهی می کنند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران از حیث مالی نفس های آخر را می کشد،با کمال تاسف در روزهای آینده مجبور هستیم علی رغم میل باطنی به دلیل خالی بودن جیب این خدمات فعلی را ادامه ندهیم. خواهش می کنم در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی، به شهرداری هم توجه داشته باشید./ ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر