کد خبر: 81499
A

ابتلای دختر ۸ ساله و دو نوزاد ۳و ۲ ماهه به کرونا در یزد

مدیر بیمارستان میبد از ابتلای دختر بچه 8 ساله به بیماری کرونا خبر داد.

ابتلای دختر ۸ ساله و دو نوزاد ۳و ۲  ماهه به کرونا در یزد

به گزارش دیده بان ایران؛ دکتر ذبیح الله برجسته با ابراز تاسف از افزایش بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: روند ابتلا در چند روز گذشته به ویژه در هفته جاری شدت گرفته و شاهد افزایش بیماران کرونایی هستیم.

وی با بیان اینکه تخت‌های بیمارستان به اشغال بیماران مبتلا به کرونا درآمده است، ادامه داد: ورودی سی. تی. اسکن و اوژانس بیمارستان در دو شب گذشته افزایش داشته است.

مدیر بیمارستان میبد با بیان اینکه دو کودک ۲ ماهه و ۳ ماهه دارای علائم بیماری کرونا تشخیص داده شده اند که در منزل تحت کنترل هستند عنوان کرد: متاسفانه در دختر بچه ۸ ساله با انجام سی. تی. اسکن و علائم حاد تنفسی بیماری وی مثبت اعلام شد و در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است.

وی با اشاره به اینکه روند ابتلا به صورت خانوادگ تغییر وضعیت داده اظهار داشت: لازم است خانواده های محترم آموزش کودکان را در زمینه بیماری کرونا افزایش دهند تا شاهد درگیری کودکان به این بیماری نباشیم.

مدیر بیمارستان میبد با تاکید بر اینکه بهترین راه قطع زنجیره شیوع و ابتلا به کرونا ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضروری است بیان داشت: از شهروندان عزیز میبدی تقاضا قداریم در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری کرده و انجام امور بیرون از خانه را مدیریت کنند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر