کد خبر: 81567
A

اجرای طرح اتوبوس‌های دربستی از فردا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت طرح اتوبوس و مینی‌بوس‌های دربستی به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از فردا (۲۳ فروردین ماه) در پایتخت اجرا خواهد شد.

اجرای طرح اتوبوس‌های دربستی از فردا

به گزارش سایت دیده بان ایران،محمود ترفع با بیان اینکه تمامی خطوط شرکت واحد فعالیت خود را از فردا (۲۳ فروردین‌ماه) با تمامی ظرفیت موجود انجام می‌دهند، توضیح داد: فعالیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی جدا از فعالیت ناوگان شرکت اتوبوسرانی است و هیچ‌گاه این طرح در اتوبوس‌های بخش خصوصی و شرکت واحد اجرا نخواهد شد.

وی افزود: این شرکت استارتاپی نرم افزاری به نام «به همراه» طراحی کرده است که شهروندان با مراجعه به سایت behamrah.ir و نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود می‌توانند تعدادی مسیر پر ازدحام به همراه ساعت حرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌ها را مشاهده و درنهایت یک صندلی در سرویس مورد نظر خود را رزرو کنند. شهروندان باید هزینه صندلی را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند و رأس ساعت انتخاب شده در مبدأ حضور داشته باشند.

به گفته ترفع، این طرح مشابه فعالیت اسنپ و تپسی است اما در ظرفیت بزرگ‌تر و اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های تحت تملک این استارتاپ.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اجرای این طرح از روز شنبه (۲۳ فروردین ماه) به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به حضور دوم سوم کارمندان در محل کار خود پیش‌بینی می‌شود که از روز شنبه ناوگان اتوبوسرانی تهران با اوج تقاضا روبرو شود.

وی ادامه داد: فردا شرکت واحد اتوبوسرانی با ظرفیت کامل به شهروندان سرویس رسانی خواهد کرد و این استارتاپ هم در کنار ناوگان اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از ازدحام داخل اتوبوس‌ها فعالیت می‌کند.

ترفع درباره علامت‌گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی توضیح داد: با توجه به کمبود زمان، فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی اتوبوس‌های خط تندرو علامت گذاری شده است و از تمامی شهروندان درخواست داریم که به منظور حفظ سلامت خود در سایر اتوبوس‌ها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها، سوار اتوبوس‌ها نشوند و منتظر اتوبوس بعدی بمانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر