کد خبر: 81606
A

امروز تعداد مسافران مترو در تهران افزایش یافت/ احتمال اجباری شدن استفاده از ماسک

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه آمار مسافران مترو امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافته است، گفت: در صورتی که حجم مسافران زیاد باشد استفاده از ماسک در مترو اجباری می‌شود.

امروز تعداد مسافران مترو در تهران افزایش یافت/ احتمال اجباری شدن استفاده از ماسک

به گزارش دیده بان ایران؛ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، درباره میزان تردد در متروی تهران اظهار داشت: حجم مسافر نسبت به روز گذشته افزایش یافته ولی آمار دقیق تا پایان امروز مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان مسافران در ایستگاه‌های تقاطعی مانند همیشه زیادتر است،‌گفت:‌بر اساس مشاهدات عینی مترو نسبت به روز پیش کمی شلوغ‌تر شده و ما برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام داده‌ایم از جمله اینکه نشانه گذاری جهت رعایت فاصله در محل گیت‌ها باجه‌های فروش بلیت و حتی صندلی قطارها انجام گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت تردد و میزان مسافران در مترو عادی است،‌گفت: همه چیز تحت کنترل بوده و مردم باید در صورتی که علائم ابتلا به کرونا دارند در مترو حضور نیابند. ما برنامه‌هایی داریم که استفاده از ماسک در مترو اجباری شود و از وزارت بهداشت نیز درخواست کرده‌ایم این موضوع را اعلام کند.

نوبخت بیان داشت:‌شرکت بهره‌برداری مترو تمام امکانات لازم جهت ضد عفونی مترو جهت نشانه گذاری انجام داده و شهروندان باید همکاری‌های لازم را داشته باشد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر