کد خبر: 81622
A

نژاد بهرام : مخالف جدی اجرای طرح ترافیک به سبب شیوع کرونا در روزهای اخیر هستم

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران: مخالف جدی اجرای طرح ترافیک هستیم چرا که این مساله سبب افزایش مسافران حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو می‌شود. عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی را بخواهیم در مترو اجرایی کنیم باید از تجمع درون مترو پرهیز کرد، اظهارداشت: از راهکارهای جلوگیری ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی لغو طرح ترافیک است متأسفانه شورای ترافیک تهران تصمیمی خلاف این موضوع گرفته و طرح در پایتخت به اجرا درآمده است.

نژاد بهرام :  مخالف جدی اجرای طرح ترافیک به سبب شیوع کرونا در روزهای اخیر هستم
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک به فارس گفت: مخالف جدی اجرای طرح ترافیک هستیم چرا که این مساله سبب افزایش مسافران حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو می‌شود.

 

وی گفت: تهران حدود ۶ هزار  اتوبوس دارند که تنها حدود ۴ هزار مورد از این اتوبوس‌ها در خطوط مختلف فعال است و سایر اتوبوس‌ها به دلیل مشکلاتی از جمله نقص فنی امکان استفاده از آنها وجود ندارد.  پیش از این اعلام کرده بودیم که ۳۰۰۰واگن و ۴ هزار دستگاه اتوبوس برای تهران کمبود داریم ولی به دلیل مشکلات اقتصادی و عوامل مختلف رفع کمبودها انجام نگرفت و الان با بروز کرونا مشکلات مضاعف شده است.

 

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی را بخواهیم در مترو اجرایی کنیم باید از تجمع درون مترو پرهیز کرد، اظهارداشت: از راهکارهای جلوگیری ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی لغو طرح ترافیک است متأسفانه شورای ترافیک تهران تصمیمی خلاف این موضوع گرفته و طرح در پایتخت به اجرا درآمده است.

 

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: هرچند که امکان رزروی شدن برخی از اتوبوس‌ها توسط بخش خصوصی فراهم شده ولی باید توجه داشت که این میزان کفایت نمی‌کند چرا که تهران کلان شهر است و تردد در شرایط شیوع کرونا با دشواری‌های جدی همراه خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: ما به دنبال لغو  طرح ترافیک هستیم و این موضوع را صراحتاً اعلام کرده‌ایم در کمیسیون تخصصی عمران و حمل و نقل نیز این موضوع مطرح شده و از شهردار تهران درخواست کرده‌ایم که این مساله را به ستاد کرونا اعلام کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر