کد خبر: 81639
A

وزیر بهداشت: طرح ترافیک در تهران و کلان شهر ها تا اطلاع ثانوی اجراء نمی شود / اگر نکات بهداشتی رعایت نشود با فاز سنگین کرونا روبرو می‎شویم

سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: بر اساس آخرین نشست وزارت کشور، طرح ترافیک در تهران و کلان شهر ها تا اطلاع ثانوی اجراء نمی شود، مردم می تواند با وسایل نقلیه شخصی تردد کنند.

وزیر بهداشت: طرح ترافیک در تهران و کلان شهر ها تا اطلاع ثانوی اجراء نمی شود / اگر نکات بهداشتی رعایت نشود با فاز سنگین کرونا روبرو می‎شویم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: بر اساس آخرین نشست در وزارت کشور، طرح ترافیک در تهران و کلان شهر ها تا اطلاع ثانوی اجراء نمی شود، مردم می تواند با وسایل نقلیه شخصی تردد کنند.

به گزارش انتخاب نمکی افزود: مصوب شد که فعلا طرح ترافیک نداشته باشیم. طرح ترافیک را نه امروز اجرایی می دانستیم و نه فردا. در این ایام باید مردم را برای استفاده کمتر از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.

وزیر بهداشت اضافه کرد:  اگر نکات بهداشتی رعایت نشود با فاز سنگین کرونا روبرو می‎شویم . مرحله اول بسیج ملی مبارزه با کرونا را با غربالگری بیش از ۷۰ میلیون نفر با موفقیت به سرانجام رساندیم. مرحله دوم با سه هدف آغاز شده است که شامل اجرا و نظارت بر طرح فاصله گذاری هوشمند است.

 

نمکی ادامه داد: در هدف دوم با افزایش تست‌ها به دنبال یافتن افراد بدون علامت هستیم که با افراد شناسایی شده و علامت دار در فاز اول ارتباط داشتند. در هدف سوم پیگیری افراد مثبت که در مرحله اول شناسایی شدند و تا بهبودی کامل همراه آن‌ها خواهیم بود.

وزیر بهداشت گفت: مرحله اول طرح فاصله گذاری هوشمند را با بازگشایی کسب و کار‌ها وی کم خطر آغاز کرده ایم. از کسبه تقاضا می‌شود در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و کد مخصوص را دریافت کنند. اگر مردم به دور از نکات بهداشتی زندگی کنند با فاز سنگین کرونا مواجه می‎شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر