کد خبر: 82050
A

۱۰۰ کیلو تریاک از یک اتوبوس در نی‌ریز کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

۱۰۰ کیلو تریاک از یک اتوبوس در نی‌ریز کشف شد

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باندهای بزرگ مواد مخدر، ماموران با تحقیقات فنی و پلیسی مطلع شدند شخصی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از استان‌های شرقی به شیراز را دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان نی‌ریز پس از رصد اطلاعاتی در محور مواصلاتی، یک دستگاه اتوبوس حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان باندهای بزرگ مواد مخدر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و پلیس فارس با تمام توان مسیر را برای سوداگران مرگ ناامن می کند.

کشف ۱۲ کیلو تریاک از یک پراید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده در شمال استان فارس نیز از کشف ۱۲کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی افزود: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل محورهای عبوری، به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو، ۱۲کیلو تریاک کشف کردند، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر