کد خبر: 82180
A

معاف از رزم‌ها در اردیبهشت به سربازی اعزام نمی‌شوند

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که تمامی مشمولان معاف از رزم که دارای برگه اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه امسال هستند، در این ماه به سربازی اعزام نخواهند شد.

معاف از رزم‌ها در اردیبهشت به سربازی اعزام نمی‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ عرفان اسماعیل زاده - خبرنگار اجتماعی؛ سردار تقی مهری با اشاره به تدابیر سازمان وظیفه عمومی ناجا و نیروهای مسلح برای اعزام به سربازی، گفت: همانطور که قبلا هم اعلام شده در اردیبهشت ماه امسال اعزام سربازان به مراکز آموزش نظامی انجام خواهد شد که در این میان با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان تمهیدات ویژه‌ای برای سلامتی سربازان اتخاذ شد که از جمله آن انجام چندین مرحله غربالگری، ضدعفونی محیط‌های داخل پادگان، نظارت بیشتر بر موارد بهداشتی و ... است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز تصمیم برآن شد تا تمامی مشمولان معاف از رزم که دارای برگه اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه امسال هستند، در این ماه به آموزشی اعزام نشوند، تا اگر خدای نکرده نگرانی بابت برخی از مشکلات خود دارند، رفع شود. 

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی نیروهای مسلح اظهارکرد: جای هیچگونه نگرانی بابت سلامتی سربازان وجود ندارد و نظارت جدی بر سلامتی این افراد و محیط‌هایی که آنان حضور دارند، وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر