کد خبر: 82192
A

حجت السلام فردوسیان کسی که دعای ضد کرونا می فروشد؛ کیست؟ / هواداران فرقه "منهاج الفردوسیان " چه کسانی هستند ؟

بعد از شیوع و مانورها روی طب اسلامی حالا فردی پیدا شده که در لباس دین و به اسم دین در قبال دعا، از مردم پول تلکه می‌کند. البته به نظر می‌رسد حاج فردوسی پا را فراتر گذاشته است؛ هم در ازای دعا کردن از مردم پول می‌گیرد و هم مدعی تالیف دومین رسم‌الخط قرآن کریم است.

حجت السلام فردوسیان کسی که دعای ضد کرونا می فروشد؛ کیست؟ / هواداران فرقه "منهاج الفردوسیان " چه کسانی هستند ؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از شیوع و مانورها روی طب اسلامی حالا فردی پیدا شده که در لباس دین و به اسم دین در قبال دعا، از مردم پول تلکه می‌کند. البته به نظر می‌رسد حاج فردوسی پا را فراتر گذاشته است؛ هم در ازای دعا کردن از مردم پول می‌گیرد و هم مدعی تالیف دومین رسم‌الخط قرآن کریم است. او خود را پدر معنوی کمال و سعادت می‌‌خواند.. همچنین حاج فردوسی در سایتش خود را مولف نظام جامع تربیتی «منهاج الفردوسیان» معرفی کرده است. این موضوع موجب شده بسیاری تاکید کنند که او برای خود فرقه‌ای راه‌اندازی کرده و موجب ترویج خرافه‌پرستی و کاسبی از طریق لباس روحانیت شده است.

در روزهای اخیر انتقادهای گسترده‌ای به عملکرد این فرد در فضای مجازی و رسانه‌ای دیده شد. حاج فردوسی که لباس روحانیت به تن دارد، در سایت خود بخشی به عنوان التماس دعا طراحی کرده بود و در ازای ثبت‌نام و واریز پول از طرف مردم، برای آنها دعا می‌خواند.

وقتی هم که از او درباره دریافت پول برای دعا و مغایرت آن با رسم و رسوم دین سوال شد، ادعا کرد که ائمه اگر در قبال دعای خود پولی دریافت نمی‌کردند برای این بوده که در روز برای سه تا چهار نفر دعا می‌خوانند، اما من چون مجبور هستم برای تعداد کثیری دعا کنم، می‌توانم در قبال دعا، پول دریافت کنم.

در قسمت منوی «التماس دعا» در سایت حاج فردوسی برای دعا خواندن آمده بود:

«اگر می‌خواهید حاج فردوسی به طور ویژه برای شما دعا بخواند: ۵۵،۵۵۵ تومان

دعا ویژه برای مبتلا نشدن به کرونا: ۴۴،۴۴۴ تومان!

دعا برای برگشت سلامتی کسانی که به کرونا مبتلا شده‌اند: ۶۶،۶۶۶ تومان

اگر هم بیرون از ایران هستید برای دریافت دعای ویژه ۱۱٫۱۱ یورو پرداخت کنید.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر