کد خبر: 82210
A

پاساژها تا ساعت ۱۸مجاز به فعالیت هستند

استاندار گیلان با اشاره به بازگشایی پاساژها تا ساعت ۱۸ افزود: مطابق تصمیم ستاد ملی؛ مشاغل پرریسک موجود در پاساژها کماکان تعطیل هستند و رستوران‌ها صرفاً به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

پاساژها تا ساعت ۱۸مجاز به فعالیت هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی استان، بر ضرورت توجه به شأن، منزلت و کرامت انسانی پزشکان فرهیخته و پرستاران دلسوز بویژه در فضای رسانه ای تأکید کرد.

وی ادامه داد: برابری تعداد مبتلایان بستری و ترخیص شدگان در روزهای اخیر به معنای همکاری مطلوب مردم در اجرای طرح های مختلف از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی است و مراکز درمانی و بیمارستانی استان شرایط بهتری را از حیث ارائه خدمات پیدا کرده اند، اما این به منزله حل مشکل بیماری نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: طرح های اجرا شده از ابتدای اسفندماه همچون طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و غربالگری مردم، اثرگذاری بالایی در کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا داشته و این طرح پس از همکاری بسیجیان و مراقبان سلامت و بهورزان در مرحله اول، هم اکنون از طریق دانشگاه علوم پزشکی به صورت پیوسته اجرا می‌شود تا افرادی که با بیماران کرونایی در تماس بودند رصد و پایش شوند.

وی با اشاره به انعکاس نیازمندی‌های زیرساختی استان در بخش بهداشت و درمان به مقامات عالی کشوری گفت: درخواست کردیم تا از مبلغ در نظر گرفته شده از محل صندوق توسعه ملی، به حوزه بهداشت و درمان گیلان متناسب با نیازمندی‌ها، جمعیت ثابت و حضور گردشگران و مسافران؛ اعتباری مناسب اختصاص یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر