کد خبر: 82266
A

رضا عیوض زاده بازرس سابق وزارت صمت به تحمل ۶ سال حبس محکوم شد

رضا عیوض زاده بازرس وزارت صمت به اتهام اخذ رشوه و فراهم ساختن شرایط برای فروش مواد پتروشیمی خارج از شبکه به ۶ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، انفصال دائم از مشاغل دولتی و پرداخت ۳ میلیارد ریال متهم شد.

رضا عیوض زاده بازرس سابق  وزارت صمت به تحمل ۶ سال حبس محکوم شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در بیست و چهارمین نشست خبری خود احکام متهمان اخلال در بازار محصولات پتروشیمی را اعلام کرد.

اسماعیلی گفت: رضا عیوض زاده بارزس وزارت صمت به اتهام اخذ رشوه و فراهم ساختن شرایط برای فروش مواد پتروشیمی خارج از شبکه به ۶ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، انفصال دائم از مشاغل دولتی و پرداخت ۳ میلیارد ریال متهم شد.

وی گفت:ابراهیم زابلی پیله رود به جرم اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق سو استفاده عمده از فروش غیر مجاز مواد اولیه سهمیه‌ای پتروشیمی در بازار آزاد و پرداخت رشوه به ده سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت دائم از خدمات دولتی و ضبط مبلغ ۲۴۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۷۶۰ ریال محکوم شده است.

اسماعیلی بیان کرد:نوید محمودی فرزند مسعود به جرم اخلال در نظام تولیدی محصولات پتروشیمی کشور از طریق فوق، به ۵ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و ضبط مبلغی محکوم شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر