کد خبر: 82566
A

ماسک‌زدن در مترو و اتوبوس اجباری شد؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی توضیح داد.

ماسک‌زدن در مترو و اتوبوس اجباری شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی توضیح داد.

محمد علیخانی با اشاره به پروتکل مقابله با کرونا در حمل‌و نقل عمومی اظهار کرد: این پروتکل در کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و توسط ریاست شورای شهر تهران برای تصویب نهایی به آقای زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این پروتکل از سوی کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد شده که زدن ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شود که البته این مسئله برای تصویب به زالی ارسال شده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: لزوم استفاده از ماسک در زمان سوار شدن به مترو برای تمامی مسافران، عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف پول از گیشه‌های فروش بلیت، فاصله‌گذاری در ایستگاه‌ها در مقابل گیشه‌های فروش بلیت، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها، ایجاد تونل‌های ضدعفونی مسافران در ورودی و خروجی ایستگاه‌های مترو و همچنین ممانعت از ورود مسافران مشکوک به علائم ابتلا به داخل شبکه و ایستگاه‌های مترو از مواردی است که در این پروتکل به آن اشاره شده است./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر