کد خبر: 82890
A

صدیف بدری نماینده مجلس: پرداخت مطالبات بیمارستان ها توسط تامین اجتماعی قابل تحسین است

نمانده مردم اردبیل گفت: تامین اجتماعی کلیه مطالبات انباشته بیمارستان‌های دولتی از این سازمان تا قبل از بهمن ۹۸، در اسفند سال ۹۸ پرداخت شده و ظرف روز‌های اخیر نیز هم به صورت علی‌الحساب مطالبات بهمن ماه سال گذشته مراکز درمانی دانشگاهی پرداخت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

صدیف بدری نماینده مجلس: پرداخت مطالبات بیمارستان ها توسط تامین اجتماعی قابل تحسین است
به گزارش دیده بان ایران؛ صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی گفت:مدیریت جدیدسازمان تامین‌اجتماعی، حل مشکل بدهی انباشته این سازمان به مراکز پزشکی طرف قرارداد بخش دانشگاهی و خصوصی را در اولویت قرار داده  است.
 
وی ادامه داد: تامین اجتماعی خوشبختانه دستاورد‌های ارزشمندی هم در این زمینه داشته است به‌گونه‌ای که کلیه مطالبات انباشته بیمارستان‌های دولتی از این سازمان تا قبل از بهمن ۹۸، در اسفند سال ۹۸ پرداخت شده و ظرف روز‌های اخیر نیز هم به صورت علی‌الحساب مطالبات بهمن ماه سال گذشته مراکز درمانی دانشگاهی پرداخت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
بدری بیان کرد: در پرداخت مطالبات بخش خصوصی طرف قرارداد این سازمان هم اقدامات خوبی انجام شده که در مجموع، سبب ارتقای ارزش و اعتبار دفترچه‌های درمانی این سازمان نزد ارائه‌دهندگان خدمات درمانی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر