کد خبر: 83369
A
سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

تاکنون هیچ مجوزی برای تجمع احیای شب های قدر صادر نشده است

رئیس پلیس پایتخت گفت: تا به امروز هیچ مجوزی برای تجمعات به منظور احیای شب های قدر از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح کشور و استان صادر نشده است.

تاکنون هیچ مجوزی برای تجمع احیای شب های قدر صادر نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه طرح جمع آوری معتادان متجاهر در کلانتری ۱۱۶ مولوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با افرادی که تظاهر به روزه خواری می‌کنند و شأن ماه مبارک رمضان را حفظ نمی‌کنند، به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: رفتارهایی از جمله سیگار کشیدن پشت فرمان، توزیع غذای گرم در واحدهای صنفی و … تظاهر به روزه خواری است و پلیس به شدت با این افراد برخورد می‌کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: تا به امروز ۴۵ مورد از واحدهای صنفی متخلف که اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم کرده بودند، پلمب شدند.

سردار رحیمی افزود: مجدداً تکرار می‌کنم که شأن ماه مبارک رمضان باید حفظ شود و از مردمی که حتی به دلیل عذر شرعی نمی‌توانند روزه بگیرند، تقاضا دارم که به صورت آشکار اقدام به روزه خواری نکنند.

وی گفت: تا به این لحظه طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا هیچ مجوزی برای تجمع به منظور عزاداری‌های شب‌های قدر داده نشده است و مردم می‌توانند از فضیلت هیئت‌هایی که به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی و یا از صدا و سیما پخش می‌شود، استفاده کنند.

رئیس پلیس گفت: وضعیت استان تهران، وضعیت خوبی در دوران کرونا نیست و بعد از استان خوزستان، از لحاظ جمعیت، دومین استان پرخطر است.

سردار رحیمی در پایان گفت: با قهوه خانه‌ها و رستوران‌های لاکچری تا به امروز برخورد و آنها را پلمب کرده‌ایم و از امروز به بعد هم این نظارت‌ها را بیشتر و شدیدتر می‌کنیم./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر