کد خبر: 83373
A

محسن‌هاشمی‌: تصمیم‌گیری درباره بسته ترافیکی به شورای عالی ترافیک تهران واگذار شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری درباره بسته ترافیکی را به شورای عالی ترافیک تهران به ریاست شهردار تهران واگذار کرد.

محسن‌هاشمی‌: تصمیم‌گیری درباره بسته ترافیکی به شورای عالی ترافیک تهران واگذار شد

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن‌هاشمی‌رفسنجانی پیش از آغاز دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل فضای کرونایی به جز جلسات صحن مجبور می شویم جلسات هم‌اندیشی و بعضا جلسات کمیسیون تلفیق را برگزار کنیم. امروز جلسه کمیسوین تلفیق برگزار شد که در آن معمولا هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌ها شرکت می کنند. 

 

او ادامه داد: موضوع مهمی مبنی بر طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 تهران مطرح شد که قرار است شهرداری آنرا به تصویب برساند و در این جلسه درخصوص برخورد شورا با آن بحث و تبادل نظر شد. 

 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بحث دیگر مربوط به پرونده باغات بود و پرونده‌های زیادی در این مدت جمع شده است و باید به پرونده باغات سرعت عمل دهیم و مقرر شد سه‌شنبه نیز مجددا جلسه علنی برگزار شود و پرونده باغات با سرعت بیشتری رسیدگی شود تا مردم بلاتکلیف نمانند. 

 

هاشمی گفت: با توجه به حساسیت شورا نسبت به تخریب باغات و اعلام بسیاری از پرونده‌ها به باغ، پرونده‌های اعتراضاتی زیاد شده است و مردم بعضا اعتراض کردند که چرا ملکشان باغ اعلام شده که باید در صحن در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص بسته ترافیکی که قرار است در ایام کرونایی اجرایی شود، گفت: بسته ترافیکی از سوی کمیسیون عمران به ستاد ملی کرونا ارسال شد و آنگونه که شنیدم آنها آنرا به شورای عالی ترافیک تهران واگذار کردند و درخصوص آن شورای ترافیک تهران و شهردار  باید تصمیم گیری کنند و امروز ساعت 2 جلسه‌ای درباره آن خواهند داشت. 

 

او درخصوص زلزله تهران نیز  گفت: در جلسه تلفیق در خصوص زلزله تهران هم بحث و تبادل نظر شد.

 

هاشمی در پاسخ به این سوال که بسته ترافیکی برای کسب درآمد ارائه می شود، گفت: خواهش می‌کنم جوسازی نکرده و تخریبی عمل نکنید. 

 

منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر