کد خبر: 83629
A

عنکبوت زرد محاکمه نشد

جلسه رسیدگی به اتهامات مرد شروری که متهم است 4 زن را پس از ربودن، مورد آزار و اذیت قرار داده به علت حضور نیافتن شاکی‌ها در دادگاه به جلسه دیگری موکول شد.

عنکبوت زرد محاکمه نشد

به گزارش دیده بان ایران، این مرد سال گذشته در دادگاه محاکمه شده بود اما پس از صدور حکم و اعتراض شاکی‌ها قرار بود صبح دیروز برای دومین بار محاکمه شود. ماجرای رسیدگی به این پرونده که به «عنکبوت زرد» شهرت پیدا کرده، از پاییز سال ۹۵، با شکایت زنی متأهل در منطقه افسریه تهران آغاز شد. این زن در اظهاراتش گفت: مردی با تعرض به دوستش از وی فیلم گرفته بود و قصد اخاذی داشت. من می‌خواستم با صحبت کردن فیلم تهیه شده را از او پس بگیرم که خودم مورد سوء‌استفاده آن مرد قرار گرفتم.  در ادامه رسیدگی به پرونده نیز دختر دیگری با مراجعه به دادگاه با طرح شکایتی از متهم عنوان کرد: متهم به بهانه ازدواج مرا فریب و مورد آزار قرار داده و با ضرب و شتم از من چک‌های سفید امضا گرفته است.سعید ۳۵ ساله پس از مدتی دستگیر شد و برای محاکمه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. او در هر دو جلسه غیرعلنی دادگاه خود را بی‌گناه دانست و گفت: «ارتباط من با شاکیان فقط در حد دوستی ساده بود و هیچ آزار و اذیتی انجام ندادم.» با پایان محاکمه، قضات وارد شور شده و متهم را از آزار و اذیت چهار زن و آدم‌ربایی تبرئه و به جرم برقراری ارتباط نامشروع به 100 ضربه شلاق حدی، ۱۸ ماه اقامت اجباری در شهری دورافتاده و ۱۸۰ ساعت کار در خدمات عمومی شهرداری محکوم کردند.
با ابلاغ حکم دادگاه، شاکیان پرونده به حکم سعید اعتراض کردند و پرونده برای رسیدگی به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد. قضات شعبه ۷ دیوان‌عالی کشور نیز با ایراد به رأی آن را نقض کرده و پرونده را برای رفع نواقص و محاکمه دوباره سعید به دادگاه بازگرداندند. رسیدگی به پرونده این متهم در حالی قرار بود صبح دیروز در شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شود که شاکیان در دادگاه حاضر نشدند و با تصمیم قاضی جلسه رسیدگی به این پرونده به زمان دیگری موکول شد./ ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر