کد خبر: 83812
A

آتش سوزی احتمالا عمدی در مقبره مقدس یهودیان در همدان/دادستان: هنوز کسی دستگیر نشده

مقبره «استر و مردخای» یکی از مکان های مقدس یهودیان به شمار می رود و هر ساله محل حضور و زیارت یهودیان ایرانی و خارج از کشور است. آرامگاه استر و مردخای روز پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۹۹ دچار آتش سوزی شده است،به اصل این بنای ایلخانی آسیبی وارد نشده است و طبق گفته مسئولان اداره میراث فرهنگی همدان جزئیات این اتفاق طی ساعات آینده منتشر خواهد شد. ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران) هم خبر مشابهی را درباره آتش سوزی در اطراف مقبره های استر و مردخای منتشر کرد اما به دلایل نامعلومی آن را حذف کرده است.

آتش سوزی احتمالا عمدی در مقبره مقدس یهودیان در همدان/دادستان: هنوز کسی دستگیر نشده
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مقبره «استر و مردخای» یکی از مکان های مقدس یهودیان به شمار می رود و هر ساله محل حضور و زیارت یهودیان ایرانی و خارج از کشور است.

 

آرامگاه استر و مردخای روز پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۹۹ دچار آتش سوزی شده است، به اصل این بنای ایلخانی آسیبی وارد نشده است و طبق گفته مسئولان اداره میراث فرهنگی همدان جزئیات این اتفاق طی ساعات آینده منتشر خواهد شد.
 
ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران) هم خبر مشابهی را درباره آتش سوزی در اطراف مقبره های استر و مردخای منتشر کرد اما به دلایل نامعلومی آن را حذف کرده است.

 

حسن خانجانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دادستان همدان گفت: پرونده آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» در دست بررسی است و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.نیروی انتظامی همدان طی دو روز گذشته پیگیر این قضیه بوده اما نتیجه ای حاصل نشده و تاکنون فردی در رابطه با آتش سوزی دستگیر نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در حال تحقیق در زمینه آتش سوزی مقبره استر و مردخای است، ادامه داد: جزئیات این پرونده هنوز مشخص نیست.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر