کد خبر: 84214
A

رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی: توصیه می‌کنیم مردم همچنان در خانه بمانند؛ کرونا وارد مرحله خطرناکی شده است

رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی و نرفتن به سفرهای غیرضروری از جمله مواردی است که مردم باید در چند هفته آینده همچنان به آن توجه داشته تا ان‌شاءالله این ویروس به طور کامل مهار شود.

رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی: توصیه می‌کنیم مردم همچنان در خانه بمانند؛ کرونا وارد مرحله خطرناکی شده است

به گزارش دیده بان ایران: علی بختیار با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در شرایط کرونا ویروس بیان کرد: بحمدالله ما در شرایطی هستیم که با همراهی مردم و مدیریت مسئولان در آستانه مهار ویروس کرونا قرار داریم. مردم در این چند ماه از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و خوشبختانه اصول بهداشتی و پروتکل‌های حوزه سلامت را با جدیت دنبال کردند که در کنترل این ویروس بسیار حائز اهمیت بود.

وی در ادامه اظهار کرد: زحمات کادر درمانی و پزشکان کشور نیز باعث شد تا تعداد بهبود یافتگان ما نسبت به سایر کشورها که درگیر این ویروس هستند به مراتب بالاتر باشد، اما آنچه که حائز اهمیت است اینکه مردم باید همچنان از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. عدم همراهی مردم در این مسیر می‌تواند مجددا کشور را درگیر موج دیگری از این ویروس کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همراهی مردم در این دوران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شد که ما در برخی از مناطق این ویروس را شکست داده و مجددا فعالیت‌ها را با دستور ستاد کرونا از سر بگیریم. اما همراهی مردم در این مسیر یک اصل ضروری است و باید ادامه یابد. ستاد ملی مقابله با کرونا نیز باید همانند گذشته اطلاع‌رسانی دقیقی از آمار مبتلایان و بهبود یافتگان داشته باشد تا ان‌شاءالله وضعیت همه مناطق کشور سفید شود.

بختیار در پایان تاکید کرد: ما شاهد بودیم که به دنبال بی‌توجهی برخی از مردم به نکات بهداشتی و سفرهای غیرضروری برخی از شهرستان‌ها و استان‌ها که به وضعیت سفید دست یافته بودند، مجددا قرمز شوند. به مردم توصیه می‌کنیم که در چند هفته آینده همچنان با مسئولان همراهی داشته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر