کد خبر: 84605
A

اعترافات زم درباره همکاری با سازمان اطلاعات ترکیه "میت"

در بخشی از دادگاه امروز زم؛ این متهم صحبت هایی درباره ترکیه داشت(متن کامل) در بخشی از آن که مربوط به ماجرای ترکیه است در ذیل آمده: نماینده دادستان به موضوع دخالت آلمان اشاره کرد و گفت: شما در اقرار‌های خود به آلمان نیز اشاره کرده بودید. متهم زم گفت: خیر ، قبلاً گفته بودم که اشتباه است. یکی دو بار هم به ترکیه رفتم. ترکیه‌ای‌ها سیستم فاسدی دارند و در آن سازمان چند دسته وجود دارد. متهم زم در ادامه گفت: به قطعیت رسیده بودم که این‌ها نون دونی باز کرده بودند به این صورت که از یک سایت حمایت مالی می‌کردند که ماهی ۲ هزار یورو می‌دادند و از طرفی احساسم این بود که ماهی ۲۰ هزار یورو می‌برند و خیلی بیشتر برای خودشان سود مادی داشت.

اعترافات زم درباره همکاری با سازمان اطلاعات ترکیه "میت"
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در بخشی از دادگاه امروز زم؛ این متهم صحبت هایی درباره ترکیه داشت(متن کامل) در بخشی از آن که مربوط به ماجرای ترکیه است در ذیل آمده: 
 
نماینده دادستان به موضوع دخالت آلمان اشاره کرد و گفت: شما در اقرار‌های خود به آلمان نیز اشاره کرده بودید.

متهم زم گفت: خیر ، قبلاً گفته بودم که اشتباه است. یکی دو بار هم به ترکیه رفتم. ترکیه‌ای‌ها سیستم فاسدی دارند و در آن سازمان چند دسته وجود دارد.

 

متهم زم در ادامه گفت: به قطعیت رسیده بودم که این‌ها نون دونی باز کرده بودند به این صورت که از یک سایت حمایت مالی می‌کردند که ماهی ۲ هزار یورو می‌دادند و از طرفی احساسم این بود که ماهی ۲۰ هزار یورو می‌برند و خیلی بیشتر برای خودشان سود مادی داشت./ خبرگزاری میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر