کد خبر: 84804
A

احراز عمدی بودن ۴ مورد از آتش سوزی‌های اخیر

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر بوستان‌های تهران، گفت: در اوایل امسال بارندگی‌های خوبی داشتیم که همین امر رشد علف‌های هرز در مراتع و بوستان‌های تهران را به همراه داشت، اما بعد‌ها با افزایش گرمای هوا و شدت تابش آفتاب بعضا به صورت سهوی آتش سوزی‌هایی شکل گرفت. استاندار تهران با بیان اینکه مواردی از آتش‌سوزی‌ها به صورت عمدی صورت گرفته که مسببان آن‌ها دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: البته این آتش سوزی‌ها در مجموع حدود ۲۵ مورد بوده است که حدود سه تا چهار مورد آن‌ها عمدی بوده که قطعا مسببین آن‌ها به مجازات خود خواهند رسید.

احراز عمدی بودن ۴ مورد از آتش سوزی‌های اخیر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر بوستان‌های تهران، گفت: در اوایل امسال بارندگی‌های خوبی داشتیم که همین امر رشد علف‌های هرز در مراتع و بوستان‌های تهران را به همراه داشت، اما بعد‌ها با افزایش گرمای هوا و شدت تابش آفتاب بعضا به صورت سهوی آتش سوزی‌هایی شکل گرفت.

استاندار تهران با بیان اینکه مواردی از آتش‌سوزی‌ها به صورت عمدی صورت گرفته که مسببان آن‌ها دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: البته این آتش سوزی‌ها در مجموع حدود ۲۵ مورد بوده است که حدود سه تا چهار مورد آن‌ها عمدی بوده که قطعا مسببین آن‌ها به مجازات خود خواهند رسید.

او تصریح کرد: بیشتر آتش سوزی‌ها بر اثر باقی مانده ضایعات پلاستیکی هستند که انتظار می‌رود شهروندان نسبت به رها نکردن این ضایعات در طبیعت دقت نظر لازم را داشته باشند.

او افزود: خوشبختانه آمادگی لازم در دستگاه‌ها برای نظارت و مقابله با این موارد نیز شکل گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر