کد خبر: 84876
A

سید محمد موسوی مجد کیست؟ / جاسوسی در لباس مدافع حرم

سید محمد موسوی مجد کیست؟ / جاسوسی در لباس مدافع حرم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه‌ها در خصوص دستگیری یکی از جاسوسان آمریکایی گفت: اولا بگویم که آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیست تلاش می‌کنند برای جاسوسی، اما نیرو‌ها و سربازان گمنام امام زمان فعالیت این گروه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و اجازه تحرکات به این افراد نمی‌دهند.

بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروس قدس سپاه، از آنجا که وی به دلیل ماموریت های متعدد رفت و آمدهای زیادی به عراق و به خصوص فرودگاه بغداد داشت، این گمانه زنی به وجود آمد که زمان و محل تردد او توسط شخص خاصی افشا شده باشد.

سید محمد موسوی مجد کیست؟

سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به خاطر افشای محل سردار حاج قاسم سلیمانی به اعدام محکوم شد. گفته شده است این فرد که تحت عنوان مدافع حرم در مقطعی در جبهه های سوریه و عراق فعالیت می کرده با خارج از ایران ارتباط برقرار کرده و در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های امنیتی نیروهای سپاه قدس جاسوسی می کرد و محل های تردد شهید سرلشگر قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن قرار داده بود. البته مهدی کشت دار مدیر مسئول میزان (خبرگزاری قوه قضاییه ) مدعی شده است:موسوی مجد پیش از شهادت شهید سلیمانی بازداشت شده بود اما بنابر اطلاعات به دست آمده موسوی مجد در ادوار مختلف اطلاعات متعددی را در اختیار سازمان های اطلاعاتی غیر ایرانی قرار داده است. 

 

مدیرعامل میزان: موسوی مجد سردار سلیمانی را لود نداد!

مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) در توئیتی گفت: سید محمود موسوی مجد در زمان شهادت ‎حاج قاسم سلیمانی در بازداشت بوده و عامل لو دادن ورود سردار سلیمانی و ‎ابومهدی مهندس به فرودگاه بغداد نبوده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • حشمت اله مظفری

    واقعا جای تآسف دارد نمی شدوزارت اطلاعات ماقبل ازاینکه حاج قاسم شهیدشوندبایدجاسوسهارادستگیرمیکردحالاچه فایده داردهزاران نفر که سهل است شایدصدهاهزارنفرهم ازاین وطن فروشان خائن اعدام شوندجای خالی حاج قاسم سلیمانی پر نمی شودالحق که جنگ در جبهه داخلی از جبهه خارجی دشوارتراست

ارسال نظر