کد خبر: 84948
A

گاف عجیب نماینده انقلابی مجلس یازدهم؛ یکی از خیابانهای تهران را به نام جورج فلوید نامگذاری کنید/ آقای زاهدی شما که زمانی وزیر علوم و اکنون نماینده انقلابی هستید نمی دانید جورج فلوید قبلاً چه کاره بوده؟!

محمد مهدی زاهدی : «پیشنهاد دارم نام یکی از ⁧خیابان های تهران⁩، در اعتراض به نظام سرمایه داری و نژادپرستی غرب به اسم ⁧جورج فلوید⁩ نامگذاری شود. امروز ⁧جمهوری اسلامی ایران⁩، نقطه امید ملت ها برای مبارزه با ⁧استبداد داخلی⁩ و ⁧ استعمار خارجی⁩ است.»

گاف عجیب نماینده انقلابی مجلس یازدهم؛  یکی از خیابانهای تهران را به نام جورج فلوید نامگذاری کنید/ آقای زاهدی شما که زمانی وزیر علوم و اکنون نماینده انقلابی هستید نمی دانید جورج فلوید قبلاً چه کاره بوده؟!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان : «پیشنهاد دارم نام یکی از ⁧خیابان های تهران⁩، در اعتراض به نظام سرمایه داری و نژادپرستی غرب به اسم ⁧جورج فلوید⁩ نامگذاری شود. امروز ⁧جمهوری اسلامی ایران⁩، نقطه امید ملت ها برای مبارزه با ⁧استبداد داخلی⁩ و ⁧ استعمار خارجی⁩ است.»

 

در اینکه در نظام جمهوری اسلامی از ابتدا حمایت از مظلومان را در دستور کار خود قرار داده بود  شکی نیست؛ آیا واقعا نماینده اصولگرا و انقلابی مجلس یازدهم نمی داند جورج فلوید که به دست پلیس آمریکا کشته شد؛ سال ها قبل پورن استار بوده و چند بار به جرم حمل مواد مخدر بازداشت شده بود! 
 
نماینده کرمان ظاهراً متوجه نیست که ما در شهر و کشوری زندگی که هنجارهای عرفی، اخلاقی و اسلامی دارد و فردی که به هر دلیلی سوابقی چون مصرف مواد مخدر و ... داشته نمی تواند یک "الگو" برای جوانان ما باشد.  

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر