کد خبر: 85222
A

وزیر آموزش و پرورش: با توجه به کرونا نمی دانیم برای سال آینده باید کلاس ها را تشکیل دهیم یا نه!؟ فعلاً پیش‌بینی دقیقی برای آغاز سال تحصیلی آینده وجود ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به وضعیت کرونا فعلا پیش‌بینی دقیقی برای آغاز سال تحصیلی آینده وجود ندارد، ولی تمام برنامه‌ریزی و احتمالات را در نظر می‌گیریم.

وزیر آموزش و پرورش: با توجه به کرونا نمی دانیم برای سال آینده باید کلاس ها را تشکیل دهیم یا نه!؟ فعلاً پیش‌بینی دقیقی برای آغاز سال تحصیلی آینده وجود ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن حاج‌میرزایی عصر امروز با حضور در خراسان‌شمالی در جمع اصحاب رسانه این استان با بیان اینکه نیرو‌های شاغل در آموزش و پرورش در راستای احیای ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش دارند، اظهار داشت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت انسان‌ها در ابعاد مختلف شخصیتی نوجوانان و جوانان است بنابراین شاخص‌ترین ماموریت و هدف آموزش و پرورش آمادگی انسان‌ها جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین صیانت از آسیب‌ها و مخاطرات پیش‌رو است.

به گزارش تسنیم، وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در حال حاضر امکان پیش‌بینی صحیحی در راستای شروع سال تحصیلی جدید برای آموزش و پرورش مشخص نیست و ما خودمان را برای رویارویی با شرایط مختلف آماده کرده‌ایم که اگر امکان حضور دانش آموزان در مدارس فراهم باشد آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد دانش‌آموزان تنها در مقطعی از سال در مدارس حضور داشته باشند باز هم آموزش و پرورش این آمادگی را جهت ارائه خدمات به دانش آموزان دارد که در این بین ممکن است برخی از دروس به صورت حضوری و برخی از دروس از بستر فضای مجازی به دانش آموزان ارائه شود.

حاجی میرزایی گفت: اگر ناگزیر باشیم تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس‌های درسی را محدود کنیم برای این مهم آموزش و پرورش آمادگی لازم را نیز دارد که با توزیع دانش‌آموزان در طول هفته بخشی از آموزش را به صورت حضوری و غیرحضوری دنبال کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در جهت شروع سال تحصیلی جدید آماده است و امیدواریم کمترین اختلال را در سیستم آموزشی دانش آموزان شاهد باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر